August 25, 2011

Tusen takk




Vel overstått bursdagsdag!
Fullt kjør hele dagen og jeg er sliten. Go`sliten. Pyntingen gikk raskt unna, i riktig Love Peace Pionies style.
Lett og dekorativt. For mye kake er spist. Spennende gaver er åpnet og smil og klemmer er delt ut i både her og der. Familien har stillt opp på beste måte og jeg er dypt takknemlig.

Mine søte bloggvenner! TUSEN takk for alle fine bursdagshilsner!
Jeg setter så pris på hver og en. Det betyr mye.
Veldig, veldig hyggelig med så mye positiv oppmerksomhet på dagen min.

SMIL til dere!

8 comments:

  1. Hipp hipp Hurra, GRATULERER så masse med dagen din...
    Så bra at dagen har vært flott, og herlig pyntet....
    klem victoria

    ReplyDelete
  2. Og mange, mange klemmer tilbake til deg, du vakre. ♥

    ReplyDelete
  3. Gratulerer med dagen på etterskudd! Håper studiestart var bra og lovende. Gøy at du skal studere mer kunst (?)! Lykke til :)

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med vel overstått bursdagsfeiring! ♥

    ReplyDelete
  5. Gratulerer så mye med gårsdagen!! I går var en stressende dag, og jeg rakk ikke innom dataen. Men i dag har vi fri:)

    ReplyDelete
  6. Oi! Gratulerer så masse på etterskudd, frøken! Håper du hadde en fantastisk dag*smile*

    ...og god helg til deg og dine også!*smile*

    Klem klem

    ReplyDelete
  7. Gratulerer masse på etterskudd:)

    ReplyDelete
  8. Gratulerer masse masse med dagen i går. Så bra at du hadde en fantastisk bursdag. Og lykke til med studiestart. Høres spennende ut :-)

    GOD helg

    ReplyDelete

Comments makes me smile!