August 22, 2011

Snart min dag


Kan du gjette hvilken?
 
Jeg kan ikke tro hvor fort året har gått. Jeg elsker bursdager og spesielt min egen.
Det er noe magisk med å ha en hel dag dedikert bare til en selv. God mat og drikke, gode ønsker
og hilsner. Og ikke minst gaver. Og kake da. Jeg bare må ha kake. Hilsen kakemoms nr 1.
Den barnlige gleden sitter som støpt. Bursdager husker jeg fra barndommen som veldig, veldig stas.
Godt, trygt og gøy. Jeg har vært heldig.

Er du slik som meg og veldig glad i bursdagen din? Eller sniker du deg unna og prøver å ikke tenke på at
du er nok et år eldre?

Plakaten av dagen min er designet av Anna/ Form-reform. En dyktig svensk grafiskdesigner.
      

18 comments:

  1. Jeg gjetter helt vilt og crazy på at du feirer unge 26 år på torsdag:)
    Dagen etter feirer vi toårsdag her:)

    ReplyDelete
  2. Utrolig kult bilde! grattis på forhånd:))

    ReplyDelete
  3. Du har bursdag dagen før meg, men jeg blir en god del eldre enn deg den 26. august. Host!

    Kul plakat.

    ReplyDelete
  4. Min mamma fyller också år den 25 augusti. :) Grattis i förskott, hoppas att du får en superdag.

    ReplyDelete
  5. ...vakreste soverommet
    IN LOVE

    ReplyDelete
  6. Hihi, du har bursdag på min navnedag;-)
    Bursdag er gøy, men jeg liker andres bursdager bedre enn min egen. Har aldri likt oppmerksomheten, jeg. Men kaker og gavene liker jeg.

    Håper du får noe du ønsker deg!

    ReplyDelete
  7. Jeg elsker også bursdager, og snart også min dag: 24 august :) Har faktisk sett på den samme plakaten - skulle gjerne hatt en til hvert familiemedlem!

    ReplyDelete
  8. jaaa elsker bursdager.. kanskje det er noe med oss 85 modeller :)

    ReplyDelete
  9. Bursdager er moro! Og kake er selvfølgelig et must. Jeg er også kakemons. :)

    Veldig kul plakat!

    ReplyDelete
  10. Elsker bursdag!! Elsker-elsker-elsker!!! Og nå er det ikke lenge til min heller. Jippi!!

    Jeg gratulerer deg på forskudd, her og nå: Håper dagen din blir like så fin som barndomsminnene dine er :)

    ReplyDelete
  11. Flotte flotte soverommet... Jeg ELSKER bursdager og alt det barnlige ved det, da er det kake og fest, med ballonger og det hele, for her og er vi en familie som er veldig glad i kake... thi hi
    Og annbefaler virkelig Lunds gartneri om du noen gang er i fr.stad... Fin mandag til deg ;) klem victoria

    ReplyDelete
  12. Anonymous8/22/2011

    Hei jenta mi <3
    25.08.85 var den mest fantastiske dagen i mitt liv! Du ble født, nydelig, velskapt og ønsket :)
    25.08.11 har jeg fri, ønsker du besøk? Erte, erte. Smil:))
    Gave er klar;)
    Men hvilken kake vil du ha i år?
    Kakemomsen min?
    Klem mamma

    ReplyDelete
  13. Gratulerer på forhånd :) Ser mamma skriver at du har bursdag 25 ;) Kaker elsker jeg også !

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  14. Stilig grafisk bilde med bursdagsdatoen din. Dekorativt! Et sånt vil jeg å ha. Jeg er alltid klar for å feire, dog på ulike måter. I år er det på sin plass med kombinert bursdagsfeiring og innflyttingsfest. Gleder meg allerede. Må bare komme på plass i leiligheten først...

    ReplyDelete
  15. blir så inspirert av bildelisten din, må nesten kline til og få meg to slike selv.

    Jeg har bursdag 31.aug og jeg gleder meg like mye hvert år. Går liksom rundt og later som om det ikke er en stor ting, mens inni meg så hyler jeg av glede når dagen er her,.. haha ;)

    ReplyDelete
  16. For ei fantastisk bildeliste! Og søte mammaen din som kommenterer!

    Håper du får ein fantastisk åremålsdag (nei, eg seier eigentleg ikkje det, men ordet er så fint!) med kaker og ballongar og alt som høyrer med!

    ReplyDelete
  17. Gratulerer så mye med dagen på forskudd! :)

    ReplyDelete
  18. Stort grattis på din stora fina dag! Hoppas att du får en härligt dag. Hurra!

    (och tack... :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!