August 27, 2011

Sko oppbevaring på en regnfull lørdag

 

Det eneste jeg mangler er støvler..

18 comments:

  1. og støvler er helt nødvendig i disse dager! :) Kanskje du finner noen vanntette på loppis?
    God lørdag!

    ReplyDelete
  2. Skoppbevaringen deres er genial!

    Vi har så trang gang, og med 4 stykker og en mann som har litt over gjennomsnittelig med sko blir det FULT her...Vi har gjort et forsøk på å gjemme de inn i skoskap i tillegg til at vi har en "vanlig" skohylle. Men enden på visa er at alle skoene blir stående som snubleelementer midt i gangen mellom soverom og stue. Huttemegtu ;)Hehe..ja, jeg er litt oppgitt...smil...

    Støvler må du ha! Nå er det jo så mange flotte på mardedet til alle priser. Tidligere vet jeg at plantasjen faktisk også har hatt noen kule. Jeg kjøpte meg innleggsåler med demping i til mine støvler som jeg kjøpte for 4 år siden. Det var genialt, for da var det faktisk ikke så værst å gå med...

    ..nei, nå har jeg litt og gjøre og litt å føre...akkurat ferdig med frokostbursdag for 6 åringen og kammereatene og fæmilin kommer på mat og kake kl 16. Veldig enkelt her i gården altså ;)

    Fortsatt fin hælg te dæ! <3 Klæm

    ReplyDelete
  3. DIGGER gangen din! Genial sko oppbevaring og herlige farger :)
    Og Kånken er jammen like fin til pynt som på ryggen, jeg får aldri nok av dem :)

    Klem og en finfin lørdag til deg
    Signe

    ReplyDelete
  4. Åh, ein heil vegg til sko - det skulle eg hatt! *sukk*

    God laurdag!

    ReplyDelete
  5. Stili med glasshylle =) Det var kult!!

    ReplyDelete
  6. Oi, stilig! Ingen mangel på sko og jeg mangler også støvler men får liksom aldri kjøpt. Elsker solbrilleoppbevaringssaken din :)

    God helg til deg!

    ReplyDelete
  7. Veldig glad for at jeg har surrogatfamilie som har tatt meg inn i varmen siden jeg bor langt vekke fra hjemsted og familie. Behøves i blant!

    ReplyDelete
  8. For en stilig gang! Det må være herlig å ha plass til så mange sko :)

    ReplyDelete
  9. those fab red chairs and all those shoes a feast for the eyes!

    ReplyDelete
  10. Veldig fin skooppbevaring :) Selv bruker jeg en helt vanlig Billy-hylle fra Ikea med noen ekstra hylleplater i gangen til alle sko. Gullet sine sko står nederst, Skolegutten sine på midten og mine øverst, (de har en og en halv hylle hver og jeg har resten, hehe). *♥*

    ReplyDelete
  11. I looooove it!
    Trenger da ikke støvler når en har så himla mange fine sko :)

    Kos dere inne!
    Klem
    -Amalie

    ReplyDelete
  12. Den veggen er så utrooolig kul!!! Skulle gjerne hatt samme mulighet for utstilling av sko :)

    ReplyDelete
  13. Jeg bare elsker murveggen! Helt fantastisk stemning og stil! <3

    ReplyDelete
  14. Something for me, I must pick up your great ideas (ikea boxes!) as our shoes seem to multiply - the are literally everywhere in the house :)

    ReplyDelete
  15. I want shoes when I see this!
    Håper du finner noen fine støvler :)

    ReplyDelete
  16. Så fin en gang! :)
    Herlige detaljer...

    KLEM

    ReplyDelete
  17. Jeg blir så GLAD GLAD når jeg ser bildene dine! Du har det SÅÅ fint!! Genial oppbevaring. Så dyktig du er, venn!!

    ReplyDelete
  18. Å, herlig! Jeg elsker sko!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!