August 26, 2011

Oslo Street Art

Igjen må jeg få lov til å takke for alle bursdagshilsner og gode ord i anledning dagen min!
Det er så hyggelig og gjør meg varm om hjertet. Takk for at dere var med på å gjøre dagen min enda mer spesiell.

Nå er det lenge siden jeg har vist dere bilder av Street Art her inne. Daglig går jeg rundt å ser den kulere gatekunsten etter den andre. Mitt hjerte banker ekstra hardt for gatekunsten. Desverre ligger ofte kameraet igjen hjemme.. Fremover i høst skal jeg bli flinkere til å dukumentere rundt om meg utenfor. Nå slipper jo kameraet å kjempe om plassen med bleier, ekstra skift, vannflasker osv i ryggsekken.




Ukjent.

Skolestart har gått fint. Jeg trives på kunstskole midt i byen og gleder meg til å komme ordentlig igang.
Det klør i fingrene og bobbler i rumpa. Nå skal det læres og produseres, utvikles og fordypes i kunstens verden.
Jeg er klar!

6 comments:

  1. Fantastisk bilde av ukjent: Streken...! Og heldige du som skal gå på kunstskole - det høres gøy ut!

    ReplyDelete
  2. Heisan og gratulerer med vel overstått bursdag!! Herlighet, så utrolig moro å gå på kunstskole. Det har jeg også gjort en gang...ah...en fantastisk tid! Masse lykke til med litt egentid igjen ;-) Klem

    ReplyDelete
  3. Street Art er så fantastisk. Ikkje så mykje av det her eg bur, men eg blir så glad når eg ser det! Trur eg må lage eit innlegg om det vesle eg har sett - vart så inspirert av dette!

    ReplyDelete
  4. Håper du hadde en deilig fin bursdag igår...Deilig med masse oppmerksomhet da både på bloggen og hjemme :)

    Streat art er flott!
    Har fått bare mer og mer sansen for det. Var det du som viste bilder fra Lofoten å? De var også veldig flotte!

    Kribler i rompa du liksom..hehe..hærlig ;)

    Fin hælg <3 Klæm

    ReplyDelete
  5. Så spennende!! Jeg gikk tegning form og farge for høyskolen og jeg elska det :D Så den ene boka til Norwegian street art i bokhandelen ista, hadde sååååå lyst på den :D klem fra AM

    ReplyDelete

Comments makes me smile!