August 23, 2011

Om Nanino


På tide å introdusere min lille sidekick. Min lille Nanino. Hun heter ikke Nanino på ordentlig.
Nanino er det fineste lille kallenavn og passer henne perfekt. I tillegg til hennes egentlige navn. Sirie.
Nanino kommer av å nane. Som betyr å elske. Jeg naner deg. Internt kjærlighetspråk mellom meg
og pappaRottefinn. Da hun lå i magen ble det bare slik. Fint, koselig og romantisk.
Sukkersøtt? Søtere enn sukker.
Vår lille Nanino.
Det er om min Nanino.


Tusener av takk for alle gode hilsner i anledning min fine dag snart. Den 25 er dagen. Hurra!
Dere er så gode og det gleder meg slik.
Hei til alle nye følgere ogå. Dere er hjerteligs velkomne her hos meg og oss. Fine er dere.

14 comments:

  1. Nanino er så søt!! Også så fint navn ho egentlig har :) Nattaklem.

    ReplyDelete
  2. Naninovenn er så vakker!
    Helt utrolig bedårende.
    Og hun er så heldig som har så herlige foreldre som dere.

    Og venn, du har snart bursdag!
    Her får du en klem sånn på forskudd.
    -flere klemmer kommer.

    Så glad i deg!

    ReplyDelete
  3. Nanino er så søtt kjælenavn på ei søt jente:) Vår yngste, Astrid, kalte vi Noria da hun var liten:) Et nor er jo et lite barn:) Ikke fullt så populært nå når hun er 16 men.....
    Dere er en flott liten familie:) Forbered deg godt til bursdagen din nå, lag deg gavebord...:)

    Klem fra Trine

    ReplyDelete
  4. Åh, søteste Nanino!
    Koselig historie bak og!
    Stille på bloggfronten for min del, kjenner at jeg ikke har overskuddet i en litt tung tid. Men din blogg følges hver dag, jeg gleder meg stor over alle nye innlegg og inspirerende bilder.

    Bursdag er STORT, fortsatt :) Elsker bursdag, alt som hører med den! Min nærmer seg og, jippi for det..selv om jeg blir ...0!! æhhh! Men god grunn til å feire flere ganger da :)hihi

    Håper du får en strålende dag i morgen *SMil*

    ReplyDelete
  5. Skjønne, skjønne Nanino.. Kjempeflott kosenavn spør du meg : )

    Tomander har blitt lille "nutten", har ingen anelse om hvor jeg har fått det fra. Stammer det fra gutten? Aner ikke. Har bare blitt sånn : )

    Snaart bursdag nå, god klem fra Maria - som har bursdag i dag!

    ReplyDelete
  6. Nanino er bare herlig, både navnet og de
    skjønneste krøller:)
    Alltid sjarmerende å se et glimt av henne..
    og hennes Mor!
    Gratulerer så mye med dagen i morgen:)
    Klem

    ReplyDelete
  7. Så koselig å få et lite innblikk i betydningen av navnet :) Søtt ! Veldig fin collage du har laget . Hun er så sjarmerende denne jenta , og dere er så gode :)

    Klem fra Janne i sola :)

    ReplyDelete
  8. Nydelig er hun, jenta di! :)
    Gratulerer med morgendagen:)

    ReplyDelete
  9. Skjønne Nanino! Og flott navn ho har på "skikkeleg" òg:-)

    Ha ein fin dag!

    ReplyDelete
  10. Jeg har alltid trodd at hun het Nanino, som er ett herlig navn. Sirie har jeg alldri hørt og det kler hennes vakre bollekinn og krøllehår. nydelig:) Fint innlegg

    ReplyDelete
  11. aldri med en l selvfølgelig. litt skrivefeil så seint på kvelden hører vel til ;)

    ReplyDelete
  12. Så søøøøt :D Likte kjempe godt navnet hennes, aldri hørt det før :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!