August 20, 2011

Morgenloppe


Den fine danske bloggen Søhesten viser frem morgenlopper i hele august.
Det er så artig å følge med på alle hennes funn, bli litt missunnelig og ikke minst glede seg over
go`bitene på løpende bånd. Kanskje hennes morgenloppe-konsept er noe jeg kan gjøre i september?
Nå er jo snart loppemarkedsesongen i gang for fullt og kjenner jeg meg selv rett blir det nok litt lopper på meg i måneden som kommer.

Over er en liten fin fyr jeg fant i Maritabutikken på Grunerløkka for noen dager siden.
Han så så fortapt ut der han lå nederst i en skitten leketøykasse. Nå sitter han stolt på hyllen på kjøkkenet og følger med på alle våre daglige gjøremål. 20kr mindre i min lommebok, men det går fint an å leve med :)

14 comments:

  1. En sjarmerende liten kar ;) Han ser optimistisk og forventningsfull ut ! Gleder meg til september jeg :)

    Klem fra Janne :)

    ReplyDelete
  2. Kanonsøt!! Skjønner godt han ble med hjem! Gleder meg til loppesesongen settes i gang, Elsker!!

    God Helg, fine du!

    ReplyDelete
  3. Så utrolig søt!
    Det er så koselig når man finner slike skatter! :)

    Jeg var på loppemarked sist helg. Det var lite, men jeg fant da noen småting jeg også. Blant annet Titten tei i plast. Den er nok veldig gammel, men like hel :) Utrolig søt! Fikk den bare for 5 kr, som nå står på utstilling i stua. Gleder meg til flere loppemarkeder, det blir så flott!! :D

    KLEM til deg!♥

    ReplyDelete
  4. Så stilig ide:)
    Jeg har et nytt opplegg hver lørdag, kom å se.
    Gøy med lopper ;)

    ReplyDelete
  5. Så gøy å gjøre slike funn-den var kjempesøt! Kjenner meg veldig igjen i det du skrev i forrige innlegg om å være glad når minien også liker å tegne-slikt varmer mitt mammahjerte også :-)

    ReplyDelete
  6. Hvor skønt at se du synes om morgen-loppe ideen! Det er jeg rigtig glad for! Jeg kan godt forstå, du måtte have denne lille fyr med hjem. Så FIN han er :-)

    ReplyDelete
  7. so worth every penny.....love him. he will be bright spot!

    ReplyDelete
  8. Så fin! Jeg har en mus som ligner veldig:)

    ReplyDelete
  9. Herlig lita loppe! Og ei bra utfordring, blir nok litt morgonloppe-kjøp framover no ;)

    God laurdag!

    ReplyDelete
  10. Så søt :-)

    God lørdagskveld til dere fra Mollie

    ReplyDelete
  11. For en fin liten kar! Gamle leker har en ekstra fin sjarm, synes jeg. Kjempefin blogg du har. :)

    ReplyDelete
  12. Å den var vel fin! Godt du reddet han :)

    Klem og en finfin søndag til deg,
    Signe

    ReplyDelete
  13. Hej - fandt din blog fra Søhestens link.....den lille fyr er fantastisk og der findes flere dyr se bare hvad jeg lige har fundet:

    http://westmose.blogspot.com/2011/08/campingpynt.html

    KH. Mette

    ReplyDelete

Comments makes me smile!