August 24, 2011

Materiell ønskeliste

Ljust och Freeescht boken -
av de svenske komikerene Lindstrøm og Schyffert

Harlequin tapet fra Ferm Living

Interiørbøkene i serien fra Jeu de Paume.

Bytte ut meg med hun glade damen her.
Jeg skal love dere at jeg hadde smilt like bredt, om ikke enda mer!
 Jeg drømmer om hvite, åpne hyller på kjøkkenet,
Cathrine Holm boller, tallerkener, fat, ja i det store og det hele :)

 Verner Panton Flowerpot lampe i gul.

String hylle i hvit og valnøtt.

Boller og kopper fra Ferm Living


Normann Copenhagen Grass Vase



Og masse masse mer..
Jeg går rundt med mange ønsker. Store ønsker, små ønsker , noen medium.
Noen uåpnåelige og urealistiske, andre som lett kan innfris.
Det er godt å ønske seg noe, kjenne på gleden det gir.
Selv om de ikke skulle gå i oppfyllelse.
For sånn egentlig så trenger jeg ingen ting. Jeg har alt og mer en nok for å kunne leve.
Likevel går jeg rundt å ønsker meg. Og vil ha. Og får. Og kanskje ikke. 
Det er lov å drømme.

6 comments:

  1. Nice!
    Syns jeg ser deg der isteden for hun damen :D

    ReplyDelete
  2. Ja det er godt å ønske seg ting. Synes synd på dem som har alt, man går glipp av mye når man ikke har gleden av å glede seg til noe eller ønske seg noe ;) *♥*

    ReplyDelete
  3. Herlige ting, Mumsi, noe av dette får du HEEEEEELT sikkert:) Jeg krysser fingrene:)

    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  4. Enig med deg!- maaaange flott ting :-)

    ReplyDelete
  5. Det er veldig lov å drømme. Gjør det selv hele tiden. Skulle ønske at ett par av de drømmene jeg har virkelig kunne gå i oppfyllelse. Men, jeg fortsetter å drømme. Jeg kunne og godt tenkt meg å henge rundt med alle de CathrineHolm/Prytz Kittelsen sakene........sukk.

    ReplyDelete
  6. Mye fint på din ønskeliste gitt! Jeg ønsker meg også de gressvasene - de er så søte!
    Heidi :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!