August 25, 2011

Hurra!


Min dag i dag. Endelig. Som jeg har gledet meg.
I dag er også første skoledag. Og jeg er spent. Nå begynner enda en epoke. Student tilværelse.
Tror det blir fint å kunne vie seg full og helt til kunsten igjen.
Jeg trenger å male! Få lov å fordype meg. Kunne søle så mye jeg vil. Og konsentrere meg uten avbrytninger.

Vasen over plukket jeg med meg hjem fra Søstrene Grene her om dagen. Overflateteksturen er så nydelig.
Breiner fra en grøftekant og lys-tog fra da jeg var liten.. I dag skal de lyse opp atter en gang. 

MIN dag i dag!

♥ ♥ ♥

33 comments:

  1. Gratulerer med dagen! Håper du får en strålende dag:)
    -Og lykke til med skolestart! Høres helt herlig ut.

    ReplyDelete
  2. Gratulerer så mye med dagen! Håper du får en helt super bursdag med alt som hører til. Kos deg masse i dag - både med studiestart og feiring!

    Bursdagsklemmer fra meg.

    ReplyDelete
  3. Gratulerer så masse med dagen DIN!! Håpe den blir flott, og at det blir ein god skulestart òg! Spennande!

    Klem

    ReplyDelete
  4. Anonymous8/25/2011

    GRATULERER MED DIN DAG!!!!
    Kommer med hjemmelaget BLØTKAKE
    og gave :-))
    GLEDER MEG.
    Klem
    mamma

    ReplyDelete
  5. gratulerer så masse med dagen. solen skinner for deg i bergen. lykke til med studiestart og nyt dagen!

    ReplyDelete
  6. Gratulerer så masse med dagen din!

    ReplyDelete
  7. Hipp, hipp! Gratulerer med dagen!
    Håper du får en flott dag, og en god skolestart.

    Klem fra Louise:-)

    ReplyDelete
  8. Hipp hurra for deg!!
    Både som bursdagsbarn og student :)
    Håper det blir gjort masse stas på deg!

    ReplyDelete
  9. Gratulerer og lykke til!

    ReplyDelete
  10. Gratulerer med dagen :) Kos deg masse ! Så artig at du har tatt vare på det toget ;)

    Klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  11. gratulerer med dagen! august må være den fineste mnd å ha bursdag! bare noen dager til min også nå:)

    lykke tilmed studiestart! bursdagsklemmer

    ReplyDelete
  12. Gratulerer så uendelig mye med dagen, vennen!!

    ReplyDelete
  13. Gratulerer med dagen min elskede!

    ReplyDelete
  14. Gratulerer og hipp hurra for deg! Lykke til med skolestart også :) *♥*

    ReplyDelete
  15. GRATULERER så mye med dagen DIN idag :) Nyt den til det fulle og lykke til med ny tilværelse som student!!

    ReplyDelete
  16. Gratulerer så med dagen! :) Og gratulerer som student igjen. Det vert sikkert kjempekjekt :)
    Superfint lystog :)
    Bursdagsklem

    ReplyDelete
  17. Gratulerer med dagen :)

    ReplyDelete
  18. Gratulerer med dagen! Kos deg masse! :)

    ReplyDelete
  19. Hurra for deg!
    Håper dagen er knall :)

    ReplyDelete
  20. Gratulerer så masse med dagen, og håper skoledagen ble fin! Hørtes gøy ut å få søle litt maling her og der og fordype seg i arbeidet foran en! Kos deg.

    Klem Tonje

    ReplyDelete
  21. My day started on Tuesday where they all three went back to school, the first is always sad then they come home.....enjoy!

    ReplyDelete
  22. Hei på deg!
    Begynte å lure, men så hadde eg rett(utrulig). I dag er dagen og ikkje i går. Kjempeklem til den mest fantastiske niesen i verden på bursdagen hennes.
    Klemmer fra tante O ::))
    Ps Sender denne lenken til deg som eg fann i Glomdalen. Kanskje du skal ta deg ein vestlandstur ::))
    http://www.glomdalen.no/bolig/article5701910.ece

    ReplyDelete
  23. Gløymde å sei...Lykke til med studentlivet. Nye klemma frå tante O ::))

    ReplyDelete
  24. GRATULERER MED DAGEN TIL DEG, MÅTTE DENNE DAGEN BLI EKSTRA, EKSTRA FIIIIN:)))

    Så deilig å være student da, nyt det:)
    Fint lystog, Mumsi:) Er så spent på gavebordet:)
    Ser mammaen din kommer med hjemmelaget bløtkake, det er mammaen sin det;)

    Varm klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  25. Gratulerer med dagen! Lykke til på skolen(som sannsynlig er over nå)

    Ha en fin din-dag

    ReplyDelete
  26. Hurra for deg! Håper dagen er feiende flott:-) Og så spennende med student-tilværelse. Lykke til:-)
    Klem, Elin

    ReplyDelete
  27. Gratulerer med dagen! Kos deg masse i dag og masse i tiden fremover som student. Det høres fantastisk ut :)

    ReplyDelete
  28. Hei på dæi!
    Gratulere så masse med dagen! Håpe du kose dæi:)
    Så gøy med skolestart da:) Ka skal du studere?

    ReplyDelete
  29. Gratulerer med dagen du fine frøken! <3 Håper dagen har vært strålende og at kvelden blir superfin :)

    ReplyDelete
  30. Grattis med dagen din i dag! Jeg håper den blir SUPER :)

    Klem,
    Signe

    ReplyDelete
  31. HIPP HURRA for skjønne deg!!!
    Håper du har blitt skjemt bort til de grader i dag:)
    Bursdagsklem

    ReplyDelete
  32. LItt for sent ute, men masse til lykke med dagen som var. Og masse lykke til med skolestart. Det høres så kjekt ut. Skulle ønske jeg var student igjen!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!