August 17, 2011

Baby Bimble & Rob Ryan


Hvilken søt liten glede som møter meg i hyllen på kjøkkenet omdagen.
Baby Bimble Hoptimist, designet av Hans Gustav Enrenreich (1971 - 1984) i 1968.

PappaRottefinn slo på stortromma og kom hjem med flotte gaver til meg og Nanino på søndag.
Han har ekstrem fotballfeber, og en av betingelsene for å kunne dra på kamper i England,
er at han MÅ komme hjem med en liten ting til oss.. Lørdag var første kamp i sesongen, og med
sesongkort blir nok dette ikke siste gangen pappaRottefinn skal på tur ( at Mumsi får gaver :) ) 


2 har blitt 3.
De to røde Kredittkassen-sparebøssene/ hoptimistene er loppefunn til 5,- og 30,- stk.
Optimistiske og glade, søte og hoppende.


På kjøkkenbordet pynter også grøftekantblomster opp.
De er ikke alle grøfter i sentrum som har blomster, derfor ble jeg & Nanino
glade da vi oppdaget disse på vei til Grønland for å handle grønsaker.
Veldig spennende å se på, ta på og ikke minst lukte på når vi sitter ved bordet.


Blomsten heter Torskemunn ( Maskeblomstfamilien ), kan min mor raportere om :)
Takk mamma! Vasene fra Kremmerhuset, gjør fortsatt susen.


En gave til! Han pappaRottefinn er så søt. Jeg fallt helt for Rob Ryan og hans papirutklippinger
da vi var i London før sommeren. Overraskende husket pappaRottefinn dette og kunne stolt
overrekke meg dette flotte fatet. Takk pappaRottefinn!


"Other planets cannot be as beautiful as this one".
Det skal definitivt opp på veggen.


Rob Ryan I Love you.

(Nanino fikk foresten et par kule Nike sko, Baby Bimble & Rob Ryan er Mumsi sine :D )
   

7 comments:

  1. Så fine gaver du har fått! Hoptimisten er veldig søt og en man bare må smile av. :)

    Sånne blomster er det lenge siden jeg har sett. Jeg tror jeg pleide å kalle dem for Nøkleblomster da jeg var liten.

    Ha en fortsatt fin kveld!

    ReplyDelete
  2. Utrolig fin og søt tallerken, en positiv tankevekker. :-) Den likte jeg.

    Ha en fin fin kveld

    ReplyDelete
  3. Herlege grøftekantblomster, optimistar - og ein fantastisk tallerken! Snille Papparottefinn:-)

    ReplyDelete
  4. I adore your kitchen and your shelf full of goodies!
    love love love!

    ReplyDelete
  5. FOR en tallerken!

    Dånnn...

    ReplyDelete
  6. Snill mann ja :) De er så kule de hoptimistene. Kanskje det bør flytte inn en her hos oss også :)
    De klossene du lurte på inne hos meg er kjøp på nettbutikken til Hviit.
    God snart helg.

    ReplyDelete
  7. Så flotte gåver! Fatet var berre überlekkert!! "Bya-gåve" er standard her i familien også! ;)

    Og utrulig artig å sjå bakepulver- og vaniljesukkerboksane på kjøkkenhylla. Mamma har også sånne som ho har spara på (og fyller på frå pappboksene ein får i butikken no). Herlig!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!