July 01, 2011

Glansdagen - The day of shine - a look back.

Velkommen inn. Utenfor festsalen møttes vi av flotte stands. Her House of Oslo.

Nib-jentene sier Hallo. Cupcake bordpynten var fint plassert rett fremfor meg. Sikle sikle..

Bloggepanel. De "eldste" bloggerene delte av sin kunnskap. God kunskap og morsome historier.
Over meg, den mest imponerende lysekrone.

Fargesjef i Jotun og konfransier for kvelden, Lisbeth Larsen, taler om årets trender.
Og endelig får jeg smake på nydelig cupcake og kaffe. Yum!

Dyktige stylist Jannicke Kråkvik og fotograf Siren Laudal blir introdusert.
Vi får avslørt bransjehemmligheter, tips og interiør triks. Legg merke til bildet i bakgrunnen!

Bak meg, en flott stand fra Keith Brymer Jones, MAKEinternational.
Med meg hjem i NIB`s gavepose var et salt & pepper pot set. So qute!

Kul krakk fra en annen stand bak meg. A seat? Yes please.
Classic pompoms som pynt. Rosa, selvsagt, og virkelig dekorative.


Etter seminar og kaffe, dro vi videre til House of Oslo, for tapas, mer gaver og shopping.
PERFEKT pause etter min mening.  Foto trillebor; NIB.


Før festkvelden hooket jeg opp med kule bloggedamer oppe på takbaren på hotellet Grims Grenka.
Kult sted, absolutt vært et besøk om du er i nærheten av "skumle" Skippergata i Oslo.
Inne på Gamle Logen er Festkvelden i gang.

Fine lysekronen over meg igjen.. Skinner fortsatt fra sin beste side, selv etter øl, underholdning, middag og kåringer. Bordpynten var helt klart og i feststemning.

Skinnende portrett av "yours truly" Mumsi.
I gangen, i et speil, bak en plante.

Utgangen. Festen fotsatte oppe, men pappaRottefinn og Nanino trengte morMumsi tilbake i tolv tiden.
Jeg var ikke vond å be etter en meget, meget opplevelsesrik dag.
Neste år er jeg definitivt med igjen.
Count me in.



Lots and lots of pictures from "The day of Shine", the Norwegian interiour blog convention.
So much fun, I am definitly coming back next year. If you press the links, you`ll see even more pictures.
    

8 comments:

  1. Så fine bilder! Og søte, fine deg i speilet. :)

    ReplyDelete
  2. Ja, dette var litt av en dag! Gode minner. Artig å se andres bilder fra denne dagen. Du hadde tatt mange fine bilder. Det var hyggelig å treffe andre interiørbloggere! Men det var jo mange man ikke fikk hilst på.. Men jeg tror ALLE var fornøyd med arrangementet! Jeg blir også med neste år! :)

    ReplyDelete
  3. Ser ut som det var en kjempeflott dag! Skulle gjerne vært der og møtt dere andre "bloggedamer". Men min kjære hadde kjøpt billetter til Bon Jovi i Manchester akkurat den helgen. Flotte bilder du har tatt! Ser ut som du hadde en kjempefin kjole :)

    ReplyDelete
  4. ...og der fant jeg deg . Så nå blir du lagt til på min bloggroll. For her vil jeg lese mer...;) ...og titte på mer kunst - så flink du er !!
    God helg! :)

    ReplyDelete
  5. ... det blir fler yardsales ;) Det er langt i fra tomt kan du si! hihi

    ReplyDelete
  6. Jaaa, gleder meg til å glinse med deg neste år også! Og bildene dine ble jo knallfine! :D

    ReplyDelete
  7. What fun...it looked so amazing!

    ReplyDelete
  8. Herlige bilder og stemning. Rusler rundt hos de som har blogget om dagen nå, så jeg får glimte litt i etterkant. Denne gangen var det venninnebursdag som var pri, men blir det til neste år også skal jeg virkelig sette av datoen.

    Du var kjempefin! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!