July 29, 2011

Gammel krakk - ny krakk

Husker dere krakken jeg fant i en kontainer før sommeren?
Med fin form, slitt og flekkete..


Nå er den blitt ny!


Jeg har tatt fra hverandre, pusset og grunnet. Brukt universal grunning på sprayboks.
Deretter sprayet den hvit, også her med hjelp av en sprayboks.
Fine greier de sprayboksene. Instant make over.


Trekket er en gammel gardin. Funnet på en bruktbutikk for en billig penge.
Stiftet fast med stiftepistol på undersiden. Den orginale skumgummien var fin så den lot jeg være på.


Krakken passer perfekt inn i vår lille gang.
Miljøvennlig, rimelig og unik. Det liker jeg.
Inne i stua skimtes en av Naninos nye dukkevogner, til høyre en annen av sommerens bruktkupp.
Fineste orange boksen. Sommeren har vært veldig bra sånn sett også. Sommerskattejakt er topp!
Men mer om det siden.

Fin fredag til deg.

7 comments:

  1. LOVE IT...
    Er så herlig sjarmerende disse gamle krakkene!

    ReplyDelete
  2. Så fin den ble! Passet jo perfekt inn hos dere!

    Håper det går bra med deg og dine. Mange klemmer fra meg.

    ReplyDelete
  3. for en hærlig farge!!! selvgjort er velgjort :) gooo helg, fra en ny leser :))

    ReplyDelete
  4. sprayboks er tingen! liker det jeg og...
    knallfin ble den!
    perfekt i den fine gangen deres:)
    ha en finfin helg!
    KLEM

    ReplyDelete
  5. Kjempefin også helt retro tidsriktig stoff da, ha en god helg som kommer...klemmer fra Wilhelmine

    ReplyDelete
  6. Denne ble kuuuuul!
    Du må sjekke ut:
    lidenskapt.blogspot.com
    Den ok go filmen og var jo råbra!
    God helg til deg og!! :)

    ReplyDelete
  7. såå kul krakken ble!
    og..elsker den rå murveggen!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!