July 28, 2011

Favoritt porselen


Det fineste porselenet.
Kom over det i Maritabutikken på Grunerløkka i sommer.
130 kr for 8 kopper, 8 fat til koppene og 8 asjetter.
Fantastisk!


Asjettene er tunge og solide. Perfekt for bruk i hverdagen.
Porselenet kommer i fra Polen og er i fra den kjente porselen produsenten Cmielow .


Hverdagen er tilbake og forrige ukes hendelser gjør fortsatt sterkt inntrykk på meg.
Å blogge om små trivielle ting, særlig om man ser de i et forhold til de store viktige tingene, kjennes
litt rart ut. Litt uviktig på en måte.. Men interessen min ligger her. Og den må jeg verne om.
Interiør, hverdagsliv,design, kunst og fantasi.
Jeg gleder meg til dagene fremover hvor blogging får mer fokus igjen.
Og ikke minst gleder jeg meg til å sjekke ut alt de andre bloggene jeg følger, har gjort i sommer.
Go`lesning det.

Ønsker deg en god dag videre.

11 comments:

  1. OJ! Du sa det selv. Perfekt.

    Du skulle nesten hatt samme dukkeservice som jeg har så hadde det matchet! Utrolig utrolig fint var det, og veldig kult bilde.

    Hverdagen er tilbake. Vi vet jo at det ikke er kopper den dreier seg om, men av og til kan det være greit å late som. Klem :)

    ReplyDelete
  2. Herlig service! :) Men jeg må innrømme at den første assosiasjonen jeg fikk var "Kiss och Bajs"-bamsene til Designtorget, haha :D

    ReplyDelete
  3. Kjempefint!!!! Både former og farger! Det var et kupp :) Og for en herlig kjole søte go`jenta di har fått seg! Smelt :)

    ReplyDelete
  4. Wow for et servise, kanonfint:).
    Hverdagen kommer sakte tilbake, kjenner vi trenger det også, det har vært noen forferdelige dager.
    Klem

    ReplyDelete
  5. Ah, det er jo nydelig, heldige deg! Tror vi er mange her ute som føler det slik som deg. Hverdagen er over oss igjen, men vi vil aldri glemme. Klem

    ReplyDelete
  6. Kjempefint!
    Har selv følt at det blir rart å blogge om interiør i det siste, men samtidig er det som du sier viktig med dette frirommet. :)
    Ha en finfin helg!

    ReplyDelete
  7. Ååå så fint det er :)

    ReplyDelete
  8. Oi, så fint det var!!! KJEMPEFINT faktisk.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!