July 06, 2011

DIY Heklet Smykke

Oh Hello Friend er en av mine favoritter blant de Amerikanske interiør og livstilsbloggene.
Hun er den søteste damen som blogger om de søteste ting.
Og måten hun klarer å kombinere livstil, inspirasjon, interesser, foto og layout på,
er fasinerende og ikke minst super inspireredne.

I april la hun ut en DIY på et heklet smykke, lagd av Brideblu.
Et enkelt heklet smykke som ikke krever heklekunnskaper. DET er noe for meg.
Det består av en av min mors heklede glassunderlag/brikke i fra 70-tallet.
Klippet i to og festet med en stoffkant. Alt sydd for hånd.
En flott måte å få ta i bruk heklede brikker på!

I dag har vi hatt en strålende vakker dag ute på Askøy i Bergen.
Skikkelig sommerdag. Herlig.
På meg hadde jeg min favoritt kjole, kjøpt på Fretex. Og smykket.
Fine smykket.

Søte Nanino har på seg mitt første internett-kles-kjøp. En liten vintage kjole kjøpt på Finn.no.
Takk til den snille damen fra Bodø. Kjolen sitter perfekt.

Luen og skoene er ifra H&M.

I am so inspired by the American blog, Oh Hello Friend. In April I came across this easy DIY on a bib necklace by  Brideblu. It is so easy to make and so beautiful. I used one of my Moms old lace doily`s from the `70ies.
Today was such a warm, lovely summerday. A bit too hot, but I will not complain. I wore my favourite thrifted dress bought at the Salvation Army, and the necklace, offcourse. My little sweetheart wore my first internet-clothing-buy, a wondeful little vintage dress. I just love it! I bought it from a nice lady at Finn.no. The hat and shoes are from H&M.

  

10 comments:

  1. Så fine dere er, begge to!

    ReplyDelete
  2. Kjempeflotte - og nydelig smykke!
    Klem Tonje

    ReplyDelete
  3. Så nydelige bilder du legger ut, både i dette og i det forrige innlegget! Bildet av Nanino må du få rett i ramme<3
    Askøy? Da er du ikke så langt fra meg da:) Skulle jeg ikke reist i morgen hadde jeg invitert dere på kaffeslabberas*
    Kos dere videre på Vestlandsferie..Smykke ble kjempefint!
    Klem Christine

    ReplyDelete
  4. Så spennende smykke, det var virkelig originalt. Og dere er helt nydelige begge to med de fine kjolene :) *♥*

    ReplyDelete
  5. Helledussen da For noen skjønninger!:)
    Og kult smykke!!
    Klem

    ReplyDelete
  6. Mor og datter i flotte klær:)
    Smykket er unikt og fint:)

    klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  7. Fine bilder av to vakre, vakre jenter! Smykket var så flott!

    Og du, de naturbildene sier mer enn ord. Helt vidunderlig!

    Kose dere masse videre på jentetur.
    Hils mamman din fra meg.

    Klemmeklem fra meg

    ReplyDelete
  8. You both look so lovely.....love her little shoes!

    ReplyDelete
  9. Åå, så herlige!! Fine kjoler på begge to, og kult smykke!!

    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  10. Så fint smykke, var det det du hadde på Glansdagen? Kjempekult!

    Og den kjolen til Nanino var jo bare HELT utrolig! Såå søt hun er:-)
    Håper dere har en fin sommer, og takk for sist. Glansdagen ville ikke vært så bra uten deg. Det var kjempehyggelig å bli kjent med deg!

    Fortsatt fin sommer til deg og dine!

    Klem Louise:-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!