June 13, 2011

Vinnere av tapet lotteriet


Tusen takk til alle som ble med i mitt lille tapet lotteri.
Og takk for gode ord i en tung tid for meg og min familie.

I kveld ble det holdt staselig trekning i stuen.
Volo:noma og Mymlen og My ble vinnere av 1 m retro tapet.

Gratulerer!

Send meg en mail med adresse på medetlekentsinn at gmail dot com.
Jeg håper tapeten vil falle i smak.


Thank you for all your kind words and for entering my little wallpaper raffle.
Volo:noma and Mymelen og My are the winners of 1m of vintage wallpaper.
Congratulations.

   

3 comments:

  1. Heldiggrisen, grattis! ;)

    ReplyDelete
  2. Gratulerer så mye til vinnerne! :)

    Leste innlegget over også, og det var bare knalltøft gjort. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre når pc`n dør. Kanskje jeg skal rappe med meg noen tastatur fra fyllingen også? Det er jo faktisk lov. Takk for røft tips! =D

    ReplyDelete
  3. Så gøy!! Takk, Gleder meg :) Sender deg mail med adr. !

    ReplyDelete

Comments makes me smile!