June 26, 2011

Glansdagen

Spennende Glansdagen!
Nydelig pyntede lokaler, 
god mat og drikke
finfine bloggedamer.

Foto: NIB.

Jeg storkoste meg samtidig som jeg følte meg overvelmet. Jeg er imponert over hva NIB hadde fått til.
For å ikke snakke om sponsorgavene til alle deltakerene. Fantastisk underholdning, piker, vin og sang.

Jeg er glad jeg dro og føler jeg har fått full uttelling på de 870kronene det kostet for billetten.
Kameraet var selvfølgelig med, men da min egen data fortsatt er død må jeg vente enda litt på å få vise dem frem. Imens må dere ta dere turen inn til NIB, der er det i ferd med å lastes opp linker til deltakerenes egne innlegg fra Glansdagen.

Takk for i går alle sammen!



I had a wonderful day at "The day of shine",  The big Norwegiand interiourblog convention.
Lots of terrific women, good food and drinks, grand sourroundings and decoration and top entertainment with an awardshow. 
My computer is still dead so I can not show of any of the photos I took. Yet. 
To see more posts from the convention check out NIB ("Norwegian Interiour Blogs").  

8 comments:

  1. Hei og takk for i går! Det var utrolig koselig å treffe deg, og du var akkurat så søt og hyggelig som jeg hadde forestilt meg. Håper vi treffes igjen! :)

    ReplyDelete
  2. Du bør få fiksa den pc'n din litte fort altså, forventer på så mange bilder fra deg! :) *Venter i spenning*

    ReplyDelete
  3. Heii. Det var ordentlig koselig å hilse på deg.'
    Superfresh blogg!

    Vi snakkes.

    klem fra marthe

    ReplyDelete
  4. Hei igjen!
    Så utrolig kjekt det var å treffe deg i går...
    Du var så lett å prate med og skinte i kapp med glansdagen ;)
    Digger bloggen din jeg!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  5. Hei, takk for sist:-)

    Det var litt av en dag, helt utslitt var jeg da jeg kom hjem. Masse inntrykk og opplevelser, men så gøy. Dessuten synes jeg det var veldig hyggelig å bli kjent med deg:-)

    Håper vi treffes en annen gang.

    Nå sitter jeg på et offentlig bibliotek så det blir nok ikke noe innlegg fra meg på en stund, men jeg måtte bare innom for å se hva dere andre har lagt ut:-)

    ReplyDelete
  6. Veldig koselig å hilse på deg, du nydelige jente! Hadde ikke med kamera selv, så koser meg masse med å se på alle de fine bildene dere andre tok, gleder meg til å se dine også!
    Klem fra Kikki

    ReplyDelete
  7. Hei du!*smile*
    Kjempe hyggelig å hilse på deg på glansdagen! For en fantastisk dag!

    ...jeg kjenner at jeg FORTSATT sitter og må la ting synke inn....*blunkesmil* Svever på en rosa sky ja..*hihi*

    Ønsker deg en flott sommer, og gleder meg til å se bildene dine nå pcen har fått førstehjelp...*smile*

    Klem fra meg

    ReplyDelete
  8. Sounds like it was so worth going!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!