June 06, 2011

Tapet lotteri

Jeg må jo dele litt av godene!


Elsker du vintagetapet som meg?!
Legg igjen en liten hilsen under dette innlegget og bli med i trekning av 1 m
vintage tapet! Har du ikke egen blogg, legg gjerne ved mail adresse.
2 vintagetapet fans blir trukket ut på søndagkveld.

Tvi tvi!

Do you love vintage wallpaper?!
Say Hello under this post and join the lottery were you can win 1 m of this 
wonderful vintage wallpaper. If you do not have a blog, be sure to write you email adress aswell.

-----------------------------------------------------------------------



Jeg har også en hel rull av tilsvarende vinyltapet tilsalgs, evt bytte mot noe annet fint!
(Hjemmesydde 70talls klær til Nanino etc.. liker vi ;D)
Tenkte jeg skulle høre om dere kanskje var interessert før jeg legger den ut på Finn.
Rullen er på 10m og er 51cm bred. Den kommer i orginalembalasjen og er av merket Macgregor:

450,- pluss porto om den må sendes. Kan hentes sentralt i Oslo.
-----------------------------------------------------------------------

40 comments:

  1. Seie jo ALDRI nei takk te litt retro tapet må veta ;o)

    Så flott det blei det som du hadde tapetsert! Men ALT du gjørr e jo flott da snuppa ;o)

    ReplyDelete
  2. Juhu ! Så herlig :)Jeg linker og håper på at den finner veien til Trøndelag :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  3. Hurra, jeg er med! :)
    Tusen takk som deler! Klæm

    ReplyDelete
  4. Finfin tapet!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen:-)

    Skapet under her ble kjempefint, smart å gjemme 'rotet' bak noen tapetserte dører.

    Ha en god uke:-)

    ReplyDelete
  5. Oi, så fin!

    Min kjære og jeg er på husjakt, og ÅH som jeg gleder meg til å skulle innrede drømmehuset vårt (når vi bare har funnet det...)! Blir kjempeinspirert av bloggen din! Håper jeg selv kan bli like flink som du er... :-)

    Tjohopp!

    ReplyDelete
  6. JA TAKK, jeg vil gjerne være med i trekningen om retrotapet:)
    Fint skap og ryddolfer:)
    Linker i egen blogg jeg:)))
    Klem fra Trine:)

    ReplyDelete
  7. Åh ja! Jeg vil være med på lotteri!
    Elsker den tapeten!

    ReplyDelete
  8. Så flott tapet, kaster meg på jeg da, for sier jo ikke nei takk til litt tapet...
    klem victoria

    ReplyDelete
  9. Hei! Jeg blir gjerne med! Den var fin :) Og jeg likte veldig godt hvordan du hadde tapetsert skapdørene og brev-ordnerene (eller hva de nå heter). Ønsker deg en god uke!

    ReplyDelete
  10. Det hadde vært stilig å vunnet retro tapet! :D Er med jeg! :)

    Forresten, korrekturmonsteret mitt spratt frem! Heter trekning, ikke trekkning:) Måtte bare få det ut! :D

    ReplyDelete
  11. Takk for at dere vil være med! Gøy!

    En rosa fugl: Tusen takk for at du sa ifra. Det skal jeg rette på i morgen :)

    ReplyDelete
  12. Jeg vil veldig gjerne ha!!:D
    Så snill du er som deler♥
    Mail.adressen min står på bloggen min - om jeg skulle være så heldig;)
    Klem

    ReplyDelete
  13. Jeg er gjerne med! Tøff tapet, og enda tøffere makeover på skapet ditt med papir holdere og det hele, stilig!
    Hilsen Mona:)

    ReplyDelete
  14. Jeg vil gjerne være med!! Så snill du er som vil dele litt!! :)

    ReplyDelete
  15. Hei:) Tusen takk for kommentar inne på bloggen min:) Fin tappet..

    ReplyDelete
  16. Jeg er selfølgelig med :D Kjempe flott tapet :D Lurer på om bestemoren min har nesten samme på soverommet sitt, bare at den er i rosa men brun bakgrunn ;)

    ReplyDelete
  17. At eg ikkje kom på det da! Den magenten blei jo laga med tanke på deg, så den burde jo vært med i pakken te deg må veta ;o)


    Bytte e jo supert, så eg ska senda den te deg eg vennen :o)

    ReplyDelete
  18. dette vil jeg også være med på! herlig tapet og du inspirerer til tapetsering! klem m

    ReplyDelete
  19. jubii!! vil gerne være med her. ELSKER tapet :)

    ReplyDelete
  20. Heisan!
    Jeg vil veldig gjerne vinne litt av denne flotte tapeten. Skapet nedenfor ble kjempefint, og så GLEDER jeg meg til å se reportasjen om dere i rom123!
    Ha en fin dag :-)
    Klem

    ReplyDelete
  21. hei på deg. jeg ville egentlig først og fremst si at jeg liker bloggen din så godt....nå har sittet og lest nedover på innlegene, og jeg finner så mye inspirasjon og glede. og innlegget om bloggeblues traff meg rett i sjelen...du satte så fint ord på det vi sikkert alle kjenner til tider. så takk for det du deler og takk for herlig inspirerende blogg. og klart jeg vil være med på tapet trekning....elsker tapeter! og denne var herlig.
    klem hilde miho

    ReplyDelete
  22. Anonymous6/07/2011

    Vil gjerne være med jeg også :D. Elsker tapeten!

    Paulien

    ReplyDelete
  23. Herlig tapet: Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

    ReplyDelete
  24. OIoi, heia meg! ;)

    ReplyDelete
  25. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen! Og så har du et fantastisk lotteri når jeg titter innom deg! Jeg blir gjerne med i trekningen :-)

    ReplyDelete
  26. Ååå, ja takk jeg vil veldig gjerne vinne tapet:)
    Klem Hilde

    ReplyDelete
  27. Jeg vil gjerne vinne litt tapet, nydelig farve og mønster.
    Hilsen Mymlen og My

    ReplyDelete
  28. Den var superskjønn! Vil jeg gjerne pynte opp med! Klemklem

    ReplyDelete
  29. Hvem kan la være å forsøke å vinne litt av denne?
    Jeg prøver lykken!

    Har vært lite oppussingsprosjekter hos meg i det siste, men nå er sygleden i alle fall tilbake ;-)

    Klem Lykkeliten

    ReplyDelete
  30. Anonymous6/08/2011

    Jeg er med :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    ReplyDelete
  31. huraa! jeg er meeed!

    ReplyDelete
  32. ja takk,
    jeg elsker!

    ReplyDelete
  33. Jippi!!
    Jeg vil gjerne være med på dette lotteriet :) Nydelig tapet, og takk for supre tips :)

    kristine_sahr@hotmail.com

    ReplyDelete
  34. Jaaa, jeg vil være med! Det ble jo så knallefint med skapene i innlegget under. Du er så utrolig kreativ, og med et herlig blikk for detaljer. :)

    Hmm.. Kunne du tenke deg en byttehandel av noe slag fra eplabutikken min så si gjerne ifra:
    http://epla.no/shops/kunsthobby/

    Klem fra Huldra :)

    ReplyDelete
  35. Anonymous6/09/2011

    Krysser fingre og tær, å håper på vinnermail fra deg :D

    Tone L, tonelove_89@hotmailcom

    ReplyDelete
  36. Anonymous6/10/2011

    ER med!! Super premie.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    ReplyDelete
  37. Ja, klart jeg er med!!

    Uffm har ikke hatt så mye tid til å kommentere hos dere andre i det siste, men du verden så kul dukkesengen var i sin helhet. Og takk for linking av tidsskriftsamleridéen : D

    Også se jeg vi har samme fine soppstol fra Neste Stopp - litt håpløs å sitte på fireløpig for småen hos oss, men han synes den er veldig fin, da!

    Håper du har hatt det bra i Bergen, til tross for begravelse.

    Frøken Grønn

    ReplyDelete

Comments makes me smile!