June 04, 2011

Lydfin Lørdag


Det gikk knirckefritt som pappaRottefinn sier!
I går var journalist Trine Jensen fra Rom123 og fotograf Inger Marie Grini på besøk. Veldig spennende,
og veldig stas. Kjøkkenet viste seg fra sine beste sider, selv med ikke-optimale lysforhold.
Jeg gleder meg til repotasje sammen med 2 andre fine kjøkken i august!
Nå er det tur ut i sola med hørselsvern og grilltilbehør i veska. PappaRottefinn skal spille når musikken skal feires med egen dag i Oslo.

Fin lørdag til folket!

Yesterday was fun! A journalist from Rom123 and photografer Inger Marie Grini came to take a better look at our kitchen. It went really good and I am so looking farward to when the story is published in Rom123 magazine in August. Now the sunshine is awaiting us outside, as well as the day of Music, here in Oslo. 
I wish you a lovely Saturday!

5 comments:

  1. I love your skirt....and the collage on the wall behind you!

    ReplyDelete
  2. Så spennande!
    Eg ska jaffal kjøpa det bladet :o)
    Kan nåken ta finare bilder enn deg da? Bra blir det uansett.

    Så hærlig den litle kommoden te Nanino blei og da vennen!
    Du gjørr meg glad.

    KLEM

    ReplyDelete
  3. Åh, så stas, jeg gleder meg! Også Rom123 vettu, de er bare best, finner perlene som deg! ;)

    ReplyDelete
  4. Så fantasisk ;) jeg gleder meg big time!

    ReplyDelete
  5. Hei igjen vennen :o)

    Vett du at eg har ein liten overraskelse som eg ville senda te deg, men så kan det ikkje bli heilt overraskelse likavel, for eg finne ikkje adressa di... :o)

    Eg har jo ikkje tilgang på gamle mailen lenger og nummersøk og navnesøk ga ingen resultater. Eg må derfor be deg om å senda meg ein mail med adressa di.

    krempulsiv@gmail.com

    KLEMZ

    ReplyDelete

Comments makes me smile!