June 02, 2011

Knappefin


Knapper fra en utslitt cardigan har blitt nye detaljer på en gammel lampesjerm.
Lampefoten er et funn fra loftet i studentbyen jeg en gang bodde.
Så gøy det var å gå på skattejakt blant alt det hensatte fra tidligere studenter..
Den ble fort blå og har vært det siden.
Fint minne.

Old buttons from a wornout cardigan got new life as details on a lampshade.
The lampfot is a find from the loft of my old student house.. It was so fun treasurehunting
amoungst all the stuff old students left behind. It turned blue pretty soon and has been ever since.
Good memory.

11 comments:

  1. digger very much!!!!

    ReplyDelete
  2. Du er så flink med gjenbruk :) Den ble så fin !

    Tusen takk for fototips :) Du har helt rett, det var jeg som spurte om det en gang ;) Jeg har aldri brukt M , så nå skal det utforskes :)

    Ønsker deg ei fin langhelg :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  3. Rå farge på foten til lampa :D Skjermen gjorde seg med bare den lille detaljen ;) klem fra Gamletingretten :)

    ReplyDelete
  4. KnappeFIN?? Neinei, knappe-megalekker! :D

    ReplyDelete
  5. Fin, fin lampe! :)

    ReplyDelete
  6. Fin fin lampe. Har noe liknende, men den er sprayet orange. Det blir jo veldig flott når man sprayer opp disse gamle lampene. Og nappen var jo prikken over i-en. Takk for tips.

    ReplyDelete
  7. Love this lamp.....and what a great shade!

    ReplyDelete
  8. SKØN detalje. Jeg er også vild med farven, der står fantastisk til bøgen i baggrunden.

    ReplyDelete
  9. Råtøff! Hærlig pimpa med knapper.

    Og for ikke å snakke om kommoden under her. Du er så tøff med bruk av farger og ser muligheter i fargesammensetninger som blir så lekre sammen. Jeg skal lære av deg...jeg er altfor pysete... ;)Klæm

    ReplyDelete
  10. Knallfin lampe!! Fikk lyst til å male med samme farge :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!