June 02, 2011

I heart polkadots


I love polkadots!

I dag har jeg vært veldig flink. Kjøkkenet har blitt rent og pent, ingen stor utedag i sola for min del.
For i morgen kommer fotograf og journalist fra mitt favoritt interiør magasin.
Vårt lille kjøkken skal i ilden igjen. Spennende.
Jeg grep anledningen til å samle og avfotografere litt av husets polkadots tilbehør.
Vår kjære Lidyll har en polkadott utfordring gående. Her er det kommet masse fin inspirasjon allerede.
Bli med du og da vel, og vis frem dine polkadotter!

Og se. Tapetbitene på nederste skuff av komoden er limt på igjen. Nanino sin lille rampestrek her forleden
fikk ingen katostofale følger likevel.. Godt.


I have cleand out the kitchen all day. Tomorrow a journalist and a photographer from my favourite Norwegian interiour magazine is coming for a visit. I am going to give them a little kitchen tour. I am exited!
I took the uppertunity to gather some of my favourite polkadots items. Join Lidyll and her polkadot challenge theese days. Lots of for inspiration over there.

    

22 comments:

  1. Herlig herlig herlig!!!!
    Digger den klare blå fargen mot den røde :)

    ReplyDelete
  2. Utrolig flott!
    Fantastisk fargesammensetning:-)

    Lykke til med besøk i morgen, så gøy!

    ReplyDelete
  3. Åååååååååå, HERLIG! Jeg blir så GLAD hver gang jeg er innom bloggen din, og dette tok jo kaka! Polkadottbonanza! :) Den soppkrakken altså... <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 LØV IT! Og lykke til i morgen! Røper du hvilket blad...?

    ReplyDelete
  4. Så herlige bilder :)
    Akkurat så herlig som blogggen din er...
    Ha en fin helg når helgen er her!
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  5. Så galet fint!! Byrån är otrolig! Är det tapet på eller är den målad?

    Ha en härlig helg!!

    ReplyDelete
  6. så tøft!!
    god helg til deg ;)
    kommer du på glansdagen?

    ReplyDelete
  7. Så fint! Her kan de bare komme og fotografere. Uten dramatikk. Det var mye mer dramatisk da gullfisken vår fikk prikksjuke. Da holdt den på å dø!

    Blått, rødt og hvitt er veldig fint sammen!

    ReplyDelete
  8. veeeeldig sjalu på mario-soppen... ;)

    ReplyDelete
  9. ...*smile*
    ...for et aldeles FANTASTISK polkadot-bidrag! Nydelige ting, farger og sammensetninger!*smile*

    ..kjempe gøy at du hang deg på!*smile*

    God kveld, flinke*smile*
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  10. Så fint det er hos deg nå asså, masse lykke til med fotograf i morgen, tror jeg kan gjette hvilket blad det er...så gøy da;)) ha en fin helg som kommer, klem Wilhelmine

    ReplyDelete
  11. Du har det så fint! Fint, fint, fint! :)

    ReplyDelete
  12. So so so in love with this darling post Oh how I love the mushrooms!!!!

    ReplyDelete
  13. nydelig!!

    god helg!!

    klem -L-

    ReplyDelete
  14. for et polkadot bidrag!!
    ingen styler så unikt som deg,
    så jeg sier det igjen:
    fy søren du er flink!!!!
    klem Tone

    ReplyDelete
  15. Hej, det er en fin, fin blog, du har!
    Fandt hertil via gult inte fult;-)

    ReplyDelete
  16. For en herlig tapet du har på skapet! Har ikke sett noe slikt tidligere, knallfint! Kjenner jeg ble litt misunnelig på sopp-samlingen og.. ;)

    ReplyDelete
  17. Hei og tusen takk for gode ord!
    Jeg smiler!
    "tapeten" på den lille kommoden er faktisk vanlig resirkulert gavepapir fra nettbutikken 1973. De har virkelig mye fint.
    Sjekk ut siden nineteenseventytree.com
    eller linken til gavepapiret jeg har brukt:
    http://www.nineteenseventythree.com/index.php?route=product/product&path=39_62&product_id=252

    :D

    ReplyDelete
  18. Heisann! Jeg fant noen søte fliser i min mors kjeller! Kunne dette vært noe for deg?
    http://kreativeksplosjonmedlopper.blogspot.com/2011/06/10-stykk-fliser-str-20x20cm-eple-motiv.html

    Hilsen Eileen

    ReplyDelete
  19. Läckert! Härliga härliga bilder, gillar verkligen bloggen din. :)

    Ha en fortsatt strålande lördag!

    ReplyDelete
  20. Oi.. Så mange fine prikketing! Fiiine! =D

    ReplyDelete
  21. Så flott, elsker fargene dine! Lykke til i morgen :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!