June 30, 2011

Back on track


Tilbake og det føles så bra!
Ny og oppdatert PC er i hus, sola skinner og det er sommer i byen.
Morgenkaffen er servert i gaven jeg vant i Give away`en inne hos Frk.B.
Greengatekrus-kaffe er virkelig godt. Og tror dere ikke hun hadde en liten ting til Nanino også da?
Skjønne damen. En liten hjerte plastboks fra Rice. Perfekt til snacks. Slike ønsker vi oss flere av!

Takk for alle kommentarer dere har lagt igjen den siste tiden.
Ufrivillig bloggefri kjentes på kroppen, *avhengig*.
Nå gleder jeg meg til å ta turen innom blogglandia å få med meg siste nytt.
God dag fra stor byen.

I am back and it feels so good! Brand new computer, the sun i shining and summer finaly came to Oslo.
Todays morning coffee is served in a Greengate mug with no handles. I wun it in a give away at Frk.B. The lovely lady even threw in a little surprise for Nanino. A qute little heartshaped plastic box for snacks. It is from Rice and we love it so much that we would like to buy more.

Wish you all a good day, a big Hello from Oslo.

10 comments:

  1. Godt å ha det tilbake :-)
    fin torsdag!

    ReplyDelete
  2. Samme her, godt å ha deg tilbake :-)
    Klem

    ReplyDelete
  3. Velkommen tilbake! Nå gleder jeg til du tryller frem nye innlegg! :)

    ReplyDelete
  4. Så bra du har fått orden på det tekniske igjen :)
    Liker kunsten din, herlig fargebruk! Er svak for mixed media kunst! Maler og lager litt mixed media selv også.

    Har kikket på eldre innlegg jeg da, siden jeg begynte å følge deg akkurat når PCen din begynte å krangle ;)

    Ha en fin torsdag! :)

    ReplyDelete
  5. Welcome back! Den hjerteboksen var jo bare helt nydelig søt.. slik vil jeg også ha!! Får du tak i, må du gjerne sende meg en link hvor:)

    ReplyDelete
  6. Velkommen tilbake ;) Blir kos å følge deg videre utover sommeren.
    De plastboksene fra rice er geniale. vi har flere som vi bruker til snacks i matboksen.

    Klem Silje

    ReplyDelete
  7. Having a working computer is one of the small joys of life! Have a great day!

    ReplyDelete
  8. Velkommen tilbake, I'm happy to see you! ;)

    ReplyDelete
  9. Anonymous3/28/2013

    Hello to all, the contents existing at this website are actually awesome for people knowledge, well, keep up the nice work fellows.


    Feel free to surf to my web blog - honda s2000 hardtop for sale

    ReplyDelete
  10. Anonymous3/28/2013

    Hi there friends, its wonderful paragraph concerning cultureand completely explained,
    keep it up all the time.

    Look at my weblog showrooms after days of heavy

    ReplyDelete

Comments makes me smile!