May 30, 2011

TAKK


Ordene blir ikke sterke nok.
Tusen tusen takk for den gode gode GODE støtten dere viser.
Tårene triller og jeg leser de vakre kommentarene om og om igjen.
Det kjennes så godt og trygt og ikke være alene om å ha det slik i blandt.

Jeg vil anbefalle alle innom om å lese de gode kommentarene under innlegget om Bloggeblues.
Les dem og senk skuldrene.
Jeg tar dem til meg og gjemmer dem dypt inne i hjertet.
Og jeg håper alle som kjenner seg igjen og vil gjøre det samme. For ordene er også til dere.

Than you so much for all the support you have shown me, when writing about my bloging blues..
I am ever so thankfull and I will always carry with me all the beautiful comments you left for me. 
Thank you!!

10 comments:

  1. Jeg har vært bortreist i helgen men nå har jeg lest innlegget ditt og alle de fine og oppmuntrende kommentarene. Jeg tror vi har alle tunge dager innimellom, noen flere enn andre, og da er det godt å vite at vi ikke er alene. Synest det er flott at vi kan skrive om det på bloggen også, og bare være oss selv er godt.
    Sånne kommentarer som du har fått varmer virkelig, som en stor vennegjeng med store, gode klemmer :-)
    Sølvi

    ReplyDelete
  2. Det er de EKTE menneskene som får plass i mitt hjerte. Og DU har en stoor plass i mitt! ♥

    ReplyDelete
  3. Vet du, nå har jeg vært og tittet her inne hos deg flere ganger, og bladd meg bakover i innleggene dine...

    ..og vet du hva? Jeg synes du er KJEMPE FLINK!*smile*

    ....liker bloggen din veldig godt jeg-så nå har jeg lagt meg til som følger*smile*

    ...hang in there; leste innlegget under, og tror nok alle kan føle litt sånn av og til..INKLUDERT MEG! Men du skal vite at jeg ihvertfall trives godt her inne hos deg*smile*

    Ønsker deg en flott ny uke*smile*
    Klem fra meg

    ReplyDelete
  4. Du kan skrive, du kan male, du kan inspirere og du kan fikse. Jeg har møtt deg, og vet at du er vakker, sympatisk og hyggelig. Og veldig glad i makroner. Så du har ingen grunn til å gå inn i noen blues;) Men alle blir leie innimellom, ingen går rundt og føler seg på topp hele tida.

    ReplyDelete
  5. ♥ nok et herligt innlegg fra deg!

    Selger du noen av bildene du lager? jeg har totalforelsket meg i det du har på headeren din! for det er du som har laget det ikke sant? *LOVEIT*

    ReplyDelete
  6. Den ambivalensen som følger med bloggingen har nok alle følt på - uansett hvor lenge en har holdt på. På hvert eneste område i livet mitt, til og med de jeg egentlig føler meg både trygg og selvsikker på, kan jeg til tider føle meg helt ubrukelig. Av og til er det vanskelig å se forbi en tung blues. Av og til hjelper det imidlertid på å vite at vi alle har det slik i blant. Vi er jo i grunn den samme - hele hurven.

    Du er virkelig en av favorittbloggerene mine! Du har alltid noe flott å komme med, og jeg håper at bloggbluesen kommer sjeldnere heretter. Utrolig mange flotte kommentarer du fikk på det innlegget, ser jeg - det viser jo at du har noe helt spesielt.

    Klem:-)

    ReplyDelete
  7. Utrolig bra innlegg under her...!! Å så GODT at du klarer å sette ord på det på en så FIN måte!! Det er mangen som kjenner seg igje her, men føler det kansje er litt tabu å snakke om!? - så takk for at DU deler!! Det første jeg tenkte på da jeg leste dette var et sitat(?) fra min søsters facebook status en gang. Jeg deler det med deg- for ordene er gode å ha med seg når dagen ikke er helt på topp!

    Misunn aldri noen deres tilsynelatende lykke...-du kjenner ikke deres innerste sorger...


    Håper du får en fin uke!! klem fra meg :)

    ReplyDelete
  8. Du har klart å formulere det så fint og sant, det er altfor lett å sammenligne seg med slik man tror at alle andre har det. Synes bloggen din er super, jeg!

    ReplyDelete
  9. For et kjempeflott innlegg, både dette og det under.
    Utrolig bra skrevet, fikk helt frysninger, tror nok vi alle har tunge dager innimellom, godt å vite at vi ikke er alene.
    Ha en fin kveld
    Klem Hilde

    ReplyDelete
  10. Eg blir så glad av å lese alle dei gode kommentarene du har fått vennen.

    Og ja; eg har svart på meldingen og, ca like treig som deg ;o)

    Du vil nå alltid værr solstråla mi du, både med og uten blues.

    Senda ein ekstra knuseklem eg, sånn for sikkerhets skyld :o)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!