May 15, 2011

Postkort fra London


Hei.
Nå er vi i kaotiske, forlokkende London!
Det har vært så mye å oppleve, se og høre, London er en fantastisk by.
Vi bor nord i byen hjemme hos gode venner, perfekt når lille Nanino er med.
For London er ingen barnevennlig by, undergrunnen er absolutt ikke lagt opp for barnevogn
og annet rullende utstyr. Mye fint blir med hjem i bagasjen, gleder meg til å dele tips og bilder med dere.
Gleder meg og til å oppdatere meg i bloggverdenen! Kjenner på abstinensen en smule nå ja.
Her skinner sola fra en skyete himmel, beina er klare for enda mere tråkking og jeg er i god form igjen fra noen utfordrende dager med matforgiftning. Ja, jeg kalrte å få det også. Helt grusomt! En stor demper på den samlede London opplevelsen..
Hade godt så lenge mine bloggvenner, me bloggast snart igjen!

Varme hilsner fra Mumsi


9 comments:

  1. Så kjekt med hilsen fra London ;)
    Alt høres topp ut utenom forgiftningen da...
    KOS dere videre!
    I love London ;)
    Klem May Helen

    ReplyDelete
  2. Anonymous5/15/2011

    Fint med hilsen :-)
    Trist med matforgiftningen:-( Gleder meg til dere er hjemme igjen.
    KK er kjøpt! Kjempestilig!!!
    Klem mamma

    ReplyDelete
  3. what a fantastic picture!!! love it... i love to fly and to look the crowds.

    ReplyDelete
  4. London er en flott by, det blir spennende å se hva du har med hjem i kofferten.

    ReplyDelete
  5. så trist med matforgiftning:(.
    Gleder meg til å se hva som er med i kofferten:)
    kos dere masse:)
    Klem Hilde

    ReplyDelete
  6. Det var et kjempefint postkort!! Gleder meg til bilder fra London :)

    ReplyDelete
  7. Ai ai, matforgiftning er ikke stas på tur. Herlig flybilde.

    ReplyDelete
  8. KOS deg masse, masse!
    Nyt dagene og livet, vennen.
    Dager med bloggingen kommer tilbake. Og da er vi her og gleder oss med deg! ♥

    ReplyDelete

Comments makes me smile!