May 03, 2011

New kitchen chairs

  
 
 
 

Stolene er så herlige.De er godt tatt vare på av Svigermor som reddet dem fra å bli kastet for noen år siden.
De 2 andre er absolutt ikke forsvunnet, nye bruksområder venter.
Tusen takk Svigermor. Takk for stoler, freia vaniljesukkerboks, fruktkniver,skål som matcher hellekanne og søte grytekluter og mye annet fint og!

Jeg har så mye på hjertet om dagen, en masser å vise frem på bloggen. Desverre setter dataproblemer en stor demper på det hele. Det er så frustrerende! Jeg vil jo være med jeg også. Jeg har så mange jeg vil innom, mye å sjekke ut og la meg inspirere av.

Kan dere forresten se hva Nanino har gjort for rampestrek på mammas møbel?
Ai ai ai..
Men det kan fikses med lim, de avrevne bitene er dukket opp i en sko.
Heldigvis.

Gode dager ønskes fra meg til deg.

18 comments:

  1. Hei Mumsi!
    Fine stoler - jeg fant to sånne på loppis i høst, men fikk de dessverre ikke med meg, så de ble solgt til noen andre. Kjekt å gjøre andre glad også, og det ble de som fikk stolene da jeg måtte 'kapitulere' :-)
    Det er så hjemmekoselig på kjøkkenet deres, og jeg hadde ikke merket Naninos lille skøyerstrek dersom du ikke hadde skrevet det. Da var det bra det ikke var et dyrt designermøbel, sant? Vi fant også avrevne tapetbiter i kopper og kurver :-) Du greier helt sikkert å fikse det igjen.
    Jeg liker også å bruke de gamle boksene til bakepulver, kakao osv og bruker og helle det over fra den nye emballasjen.
    Ha en fin-fin dag.
    Klem

    ReplyDelete
  2. Fineste nye kjøkkenstolene, matcher så godt tapeten og teppet. Morsomt å ta igjen farger. Snille svigermor da, som tar vare på slike flotte skatter...

    Ja, rampestreker må man regne med.. Tapeten limer du kjapt på igjen, men sikkert vanskelig å ikke bli litt frustrert når først uhellet er ute...disse unga...disse unga...snart er de ute av redet vet du og da savner vi rampestrekene deres ;)

    Fin dag te dæ! :)

    ReplyDelete
  3. herlige stoler!
    blir så glad av farger, selv om jeg begrenser meg her hjemme. Men ELSKER å se;-)
    Søte kreative Nanino!
    klem

    ReplyDelete
  4. Så fine ting du har fått deg! Jeg må si det er finere med de gamle bakepulver- og vaniljesukkerboksene enn dagens papputgaver!

    Ha en fin dag!

    ReplyDelete
  5. utrolig fine stoler, ønsker meg sånne:)
    Nanino er så fin på bildet i kjole, strømpebukse, sløyfe og sko i lekker farge, er det arva eller kjøpt brukt?
    Bra du fant igjen de avrevne papirbitene, hun er nok i pirkealderen, vil se hvordan ting virker:) Spennende tid:)
    Trine:)

    ReplyDelete
  6. Så utrolig stilige stoler!
    Og masse fine bilder.

    Godt tapetbiten har dukket opp igjen da, så den fine kommoden kan fikses igjen:)

    ReplyDelete
  7. Å så gøy å komme over bloggen din i dag!!! Her var mye fint! Elsker den bildeveggen- for jeg holder på med et lignende prosjekt for tiden. Ellers minner kjøkkenkroken din faktisk litt om min, eller omvendt! Har også røde rørstoler og respatexbord (mitt er brunt da). Så utrolig gøy å møte noen med samme stil! Har for noen dager siden lagt ut bilder fra kjøkkenet mitt på bloggen hvis du vil se..

    ReplyDelete
  8. Åh, for noen fantastiske bilder! Nå ble jeg i skikkelig godt humør :D Grattis med nye stoler!

    ReplyDelete
  9. De var knalltøffe! Du har det så kjekt hjemme, disse passet ypperlig inn. Ha en fin dag.

    ReplyDelete
  10. Hei på deg, finfine stoler. Jeg skal ha besøk fra en journalist fra lokalavisen min i dag for å skrive om bloggen. Håper det går greit at jeg nevner bloggen din i reportasjen som en av de bloggene jeg leser mye og som er i retro stil. Klem Nina

    ReplyDelete
  11. Grattis med flotte stoler. De er flinke svigersen, det!!

    Nydelige bilder, som vanlig! Digger at din datter også kommer med kreative interiør-innspill!! :)

    ReplyDelete
  12. For et herlig hjem :-)
    Ikke rart den lille vil leke litt med alle de fine fargene, og da er ikke papir det mest solide 'møbelstoffet' :D

    Ha en nydelig dag!

    ReplyDelete
  13. Så stilig :)Du har det så koselig på kjøkkenet :) Jeg har ønsket meg ( vi ) sånne stoler og bord lenge, men alle vi har sett på har vært så rustet.På søndag var pappa hos oss, og jeg fortalte om mine planer.Men jeg har jo vårt gamle bord og stoler stående på kvisten ennå sa han . Jippi ! Og de har ikke rust ;) Skal hentes til uka :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  14. Sukk, jeg drømmer litt om slike stoler jeg altså, deilige! :D

    ReplyDelete
  15. Åå, så kule! Har en helt lik i grønn :)

    ReplyDelete
  16. Så kult!
    Misunner deg litt boksen til vaniljesukkeret - hvorfor lages ikke de lenger???
    Det grønne emaljefatet står i skapet her også - en liten lykke av et barndomsminne:)

    ReplyDelete
  17. Ååååå, så fine!!! Kunne tenkt meg sånne i turkis! Rødt passer perfekt inn hos deg da;)
    Håper dataproblemene løses snart... Ikke noe særlig å ha det sånn...:/
    Klem

    ReplyDelete
  18. hei du - takkk for hyggelig hilsen inne hos meg!!
    Du - for ca 10 aar siden saa pusset ei veninne opp huset til farmora si - for aa bo der med familien sin - der var det 4 akkurat like stoler og det samme bordet som jeg fikk henne til aa love at jeg skulle faa naar de flyttet inn - bakdelen med aa ikke bo i Norge kanskje, men da de flyttet inn og jeg endelig fikk spurt etter stolene sa hun at DE hadde hun kastet - selv ikke jeg ville ha de, maatte jeg skjoenne...
    Akkurat naa koresponerer jeg med faren min - da han og broedrene hans toemmer huset etter farfar - med mitt stoerste problemet er at ikke alt kan ta med naar man som oftest flyr Ryan air...

    ReplyDelete

Comments makes me smile!