May 23, 2011

Hverdagsglimt : Mandagens festbord.

 
Mandag og hverdag igjen. 
Bilder av hverdagens middagsbord. Før og etter.


Hverdagen er en fest. Er det ikke det man sier?
Da gjelder det å gjøre det beste med hva man har.
Fiskepinner var en suksess. 
I allefall for oss store kan det se ut som.

For mer heidundranes festbord inspirasjon, sjekk ut Nib sin Festbord utfordring

Monday is here again. Every day life with simple easy dinners.
Mondays dinnertable before and after. Fishfingers was a sucsess. At least for us grown ups..
For more spectacular dinnertable inspiration check out Nib`s partytable challenge!

  

11 comments:

  1. Dere er en fin gjeng ja :) Ønsker deg en supergod ny uke!!

    ReplyDelete
  2. Härlig måndagsdukning! Gillar det rosa molnet...

    ReplyDelete
  3. Koselig! Elsker den lysestaken! :D

    ReplyDelete
  4. Hei, hvor har du fått tak i lys med snurr, jeg finner det nesten aldri. Og jeg savner lys med snurr så veldig. Likte lysestaken også.

    ReplyDelete
  5. Herlig mandagsfestbord! Til å bli glad av:-)

    ReplyDelete
  6. Velkommen som følger på bloggen min! For noen år siden hadde Rema gull og sølvlys med snurr. Jeg angrer på at jeg ikke kjøpte et par hundre av hver! Jeg fikk forøvrig kjøpt lys med snurr for et par år siden på julemarked i Berlin, men siden har jeg ikke sett dem:(

    ReplyDelete
  7. Hehe, så moro :-) særlig for en før-og-etter-elsker som meg. Så fin bloggen din har blitt forresten, gjort noen endringer ser jeg. Like!

    *Mollie*

    ReplyDelete
  8. Fantastisk hverdags-festbord!! Spesielt etter-bildene;)
    Klem

    ReplyDelete
  9. Tusen takk for den koselige kommentaren hos meg!!! Og for en herlig blogg du har!!!! Koser meg her inne:-)

    ReplyDelete
  10. Hei på dæi søte du!
    Takk for fine ord hos mæi!
    Herlig middagsbord!
    Trur dåkker e en familie som har det koselig rundt bordet dåkkers:)
    ANg. ispinneboksen (kan æi kalle det for det?) så e de ljøpt på en bokhandel for en god del år sia, huske ikke kordan merke det va heller. Men finnes nok mange fine der ute:)
    Ha en fin fin kveld
    klæm

    ReplyDelete

Comments makes me smile!