May 19, 2011

Hello Little Bird


Knall fin overraskelse i postkassen min.
Tenke seg til at søte, snille, gode Frk.B har tenkt på meg og sendt meg en gave!
Hva jeg har gjort for å fortjene dette, vet jeg ikke. Men syntes det er innmari flott.
Jeg blir varm i hjertet av din gavmildhet Frk.B. Du gjorde absolutt dagen min. Og Nanino sin.
Flere komplimenter for den søte spennen er allerede sanket inn på vår lille tur ut i dag.
Noe sier meg at det ikke kommer til å bli de siste..

Tusen tusen takk Frk.B.

Hun har forresten en Give away med trekning i morgen. Sjekk den ut og bli med!


Thank you so much Frk.B. The lovely lady sent me a surprise! 
A lovely hairpin, perfect for my Naninos wild hair.
I feel so lucky and thankful. Frk.B, you are the best! 

   

12 comments:

  1. Du inspirerer meg, derfor!
    Bloggen har gjort så inntrykk at jeg tenkte på deg og lille Nanino`s krøller da jeg så denn fuglen på jobb :)
    hihi

    Ha en fin kveld og håper formen er bedre!

    ReplyDelete
  2. For ei superkul klemme:), heldigen Nanino:).

    Klem Hilde

    ReplyDelete
  3. Hi. found your blog today, LOVE it! So much inspiration!
    All the best!
    S

    ReplyDelete
  4. Så heldig du var, kjempe søt spenne på en kjempe søt jente....
    Så gøy det med filmplakaten, for det er faktisk min bror som er producent på filmen bambieeffekt...
    Synes selv plakaten er flott og har sikret meg et eksemplar...
    klem victoria

    ReplyDelete
  5. Søt spenne - ble super i Naninos hår! Leste om dere i KK - flotte greier;)

    ReplyDelete
  6. Nå kunne jeg endelig lese innleggene dine, juhuu! (teksten blir mini-mini her hos meg;)
    Så skjønn spenne..helt nydelig på en enda nydeligere jente<3
    Grattis med KK! Så gøy! Nå skal jeg bla meg videre nedover her:)
    Klem på deg

    ReplyDelete
  7. ohhhh. SO SWEET - fantastic idea.

    ReplyDelete
  8. Du får mer post ser det ut som :)
    http://carolinehlb.blogspot.com/2011/05/vinnere.html

    God helg!

    ReplyDelete
  9. Så söt!

    Önskar dig en fin helg!

    ReplyDelete
  10. Det var vel rett og slett fordi du fortjente det. =D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!