May 18, 2011

Glansdagen - the Day of shine.



Ja jeg får bli med på Glansdagen lørdag 25 juni!
Om jeg ikke handler "ute"kaffe frem til da, så tenker jeg pengene er spart inn igjen?!
Rakk å bestille billett akuratt litt for sent, men det gikk for det. Glede!

Er det flere fra Oslo som skal? Er der duket for et lite treff i forkant kanskje?
Glansdagen er stort og litt skummelt, men mest av alt tror jeg det kommer til å bli
en god, oppløftende opplevelse. Jeg er klar for å skinne!

Looking farward to the big interiourblog event in Oslo this summer. Joy!

   

10 comments:

  1. Så morsomt at du også skal! Her kan du lese om et førtreff dagen før: http://fruenfratrondheim.blogspot.com/2011/05/vil-dere-mtes-dagen-fr-glansdagen.html. Sleng deg på! :)

    ReplyDelete
  2. Så kjekt at du skal på Glansdagen! Det skal nemlig jeg også:)

    Klem Pink lady

    ReplyDelete
  3. Jeg er i Danmark akkurat da... :( :(

    ReplyDelete
  4. Kjempegøy at du også skal!

    Jeg er gjerne med på et bloggtreff på forhånd, det gjør, som du sier, ting litt mindre skummelt:-)
    Jeg skal sannsynligvis på det treffet Høytrykk nevner, men kanskje det kunne vært noe med et treff litt før "dagen før" også?

    ReplyDelete
  5. Heldige dere som skal i vei. Blir nok en super dag. Jeg har termin rett før så jeg tar det lungt :D

    ReplyDelete
  6. for et fantastisk kalendebilde! så genialt proft ut.

    tjohei...sees på glansdagen da!:-)

    ReplyDelete
  7. Heldig du og alle andre. Jeg vil også!

    ReplyDelete
  8. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, heldige deg, vi skal bort så det passer ikke for meg å komme, skulle bare så gjerne ha vært der asså. Kos dere masse masse, klemmer fra Wilhelmine

    ReplyDelete
  9. Høytrykk: Takk for tipset! Desverre skal jeg på konsert på fredagen, Devin the dude ;D , så kan ikke komme på det treffet. Men et føøør fredagen hadde vært knall om vi kunne fått til!?! Jes!

    Pink Lady, Louise og Brigg: Vi ses der, så absolutt! SMIL!

    Og dumt at Romantisk retro, Fargebarn, Mathildes skatter og Wilhelmine ikke kan.. :/ Wilhelmine VIL jeg sååå gjerne få møte igjen. Og dere andre, en vakker dag, blir det nok blogge treff på oss også ja. Håpet er sterkt!

    Klem!

    ReplyDelete
  10. Jippiiiii, gleder meg til å møte deg!! :D Og, ja ser det er flere som har nevnt treff dagen før, og jeg skal også vei dit! Lander halv 7 da, så kommer muligens litt seint... :P

    ReplyDelete

Comments makes me smile!