May 16, 2011

Forberedelser i siste liten


Og vips var vi hjemme igjen fra London. 6 dager med mye morro og avslapping for familien.
Jeg savner London allerede!
Nå venter et lite tonn av klesvask, rydding og ikke minst forberedelser til 17 Mai.
Pluss 2 timers krampeblogging fra en treeeeeg treeeg TREG data. Ikke til å unngå.
Jeg elsker 17 mai, barndommens minner er alle gode og varme fra denne dagen.


Jeg har alt funnet frem noen av funnene i loppebutikkene i London.
Magnet-ord, av den Romantiske sorten er allerede tatt i bruk for anledningen.
Ja det er en STOR dag i morgen!

 

Fin snurrende vindmølle-sak? er funnet frem fra mørket bak varmtvannsberederen.
Kjøpt hos Riktige Leker til 17 Mai i fjor. Veldig fin som vognpynt for de aller minste også.
Nanino regelrett kastet seg over den med det samme den så dagens lys.
Frem fra mørket har også 3 flagg åpenbart seg:


Da hadde jeg kanskje ikke trengt å handle inn nye flagg her om dagen likevel..
Men man kan kanskje ikke få for mange Norske flagg, kan man vel?


På komoden på kjøkkenet har 17mai duken (bruktkupp) ligget fremme en stund allerede.
Endelig er dagen snart kommet for at den kan gjøre seg gjeldene helt på ordentlig.


Og så tilbake til magnet tavlen. Ny 17 Mai sløyfe henger klar til bruk.
Men hvor er de andre mon tro? Og om jeg bare kunne finne sløyfebåndet!
Jeg kjenner stresset komme snikende. Pias ord for dagen kunne ikke passet bedre..
Planen er nemelig å lage hjemmelaget sløyfe til Nanino`s ville krøller. Jeg har tenkt å lage noe alà 
slik FruFly så flott demonstrerer her. Så nå skal det letes, syes, strykesog vaskes her! 


Hipp Hipp Hurra! 

I am back from London! Missing the wonderful city already. It was 6 days with fun and mad enjoyingness for the whole family. Tomorrow is the Norwegian national day. It is celebrated troughly over the whole cuntry.
Check out mor details about that here. Preperations are done quicky tonight, I am a bit in a hurry, at the same time, finding time to blog again aswell. Ive missed being online.

  

7 comments:

  1. Fantastisk fint! Alt fra Nanino til magnettavle. :) Ha en fiin dag imorgen!

    ReplyDelete
  2. Så mange fine, nasjonale detaljer ;) Og nok en gang; det håret til datteren...heeerlig!!

    Ha en flott dag i morgen!

    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  3. herlige, herlige nasjonale bilder!
    elsker flagg i colaflasker..
    og bare elsker sånn generelt bildene dine,
    rett og slett!

    ReplyDelete
  4. Oi, der var det pyntet med flagg overalt, jo! Hmm, alt jeg har gjort er å vaske og stryke (halv-)finklær, hekle sløyfer, vaske heimen, og bake kake. Ingen pynt sånn for øvrig:-p

    Ha en super feiring i morgen! :-D

    ReplyDelete
  5. kjekt å lese om deg i KK! Fine dere i et fint hjem! ha en fortryllende søttende!

    ReplyDelete
  6. Sukk, London, jeg har også lyst! :P

    ReplyDelete
  7. fine duken - jeg ser at jeg har en helt make!
    noen av gledene med bruktkuppene er at de plutselig dukker opp også andre steder i landet! herlig pynting med colaflasker og flagg! håper dere hadde en riktig god 17 mai feiring.
    m

    ReplyDelete

Comments makes me smile!