May 06, 2011

For solrike dager i parken..

 Turkis på utsiden..

og herlig gul, brun og turkis blomstrete på innsiden.


Plukket opp på Marita butikken for en 50lapp.
For solrike dager i parken og i min fremtidige vakre lille hage.
En fin dag der fremme..

 

Lovley turquoise on the out side and flowery yellow, brown and turquoise on the inside.
Thrifted from Maritabutikken for 50kr.
Looking farward to the sunny days in the park this summer. 
And to use it in my own little flowery garden, I know I will own.. one sweet day..

  

6 comments:

  1. Ooo, lekker!!! Et riktig kupp!:)
    Vet ikke helt om jeg skal på Glansdagen enda.. Har lyst, men tror det kræsjer med en viktig Happening i Nord-Norge... Men hvis jeg kommer skal jeg si ifra! Hadde vært artig å treffes!!:)
    Nattaklem

    ReplyDelete
  2. Herlig:o)
    Den fikk fram noen barndoms minner.

    Håper dere har en super dag:o)

    ReplyDelete
  3. Artig fargerik sommersmil parasoll:) Det er bare å glede seg til solrike dager:)

    ReplyDelete
  4. Aaaaaw, for en søting!

    ReplyDelete
  5. WOW! Nydeligste parasollen jeg har sett. Du er så flink til å finne skatter!

    Ha en fin helg, du vakre.

    ReplyDelete
  6. Oi, så skjønn!!
    Den blir hærlig å ha på fine sommerdager :)
    Håper dere har en fin helg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!