May 22, 2011

Fineste cafè bakgården i London..

..vi besøkte på vår reise.

 
 



Bakgården var ikke større en 10x10m.
Eiere hadde utnyttet plassen maksimalt. Med gjenbruks materialer og kreativ tenkning
hadde de klart å skape en unik og spennende cafe`/bar. Legg bare merke til blomsterkassene
som "ryggstøtte" på benken. Smart måte å klemme inn mer grønt på.
Desverre fikk jeg ikke tatt flere bilder pågrunn av de andre gjestene. Men den unike utførelsen
stoppet ikke i den lille bakgården. Inne var der store kjeramikkpotter som lamper i taket,
vegger satt sammen av forskjellige planker med orginal patina, store blikkbokser som pottesjulere med mer.


Jeg lot meg inspirere.

Hva cafe`en heter husker jeg ikke, men den ligger nord i London i Drayton Park. 
Rett ovenfor nye Arsenal Stadion.


My favourite London backyard that we visited a few weeks ago. 
Love the recycle-crative-original feel to it. It was so tiny but felt large and friendly
with all it`s green plants here and there. I was not able to take more photos because of the othe guests
but I can guarantie that the cool feel to the place was the same inside aswell.

I am inspired. 

The cafe`/ bar is located in North of London, in Drayton Park. Just oposite from the new Arsenal stadion.


    

6 comments:

  1. London er bare helt fantastisk:) Men nå lurer jeg på åssen det var å reise dit med småbarn? man får kanskje ikke shoppa så mye da...;)
    Flott blogg du har, legger meg til som følger:)

    Håper jeg får blitt med på Glansdagen jeg også:)

    Grattis med KK:):)

    Klem Lise

    ReplyDelete
  2. Så sjarmerende, og så fine bilder! :D

    ReplyDelete
  3. Det så helt fantastisk ut.... Skulle gjerne hatt meg en tur til london selv... Så bra at du kunne få en poster da, måtte jo vise han bloggen din, synes det var kjempe gøy....
    Ha en super søndag
    klem victoria

    ReplyDelete
  4. Så herlig! Og finfine bilder!!
    God søndag!
    Klem:)

    ReplyDelete
  5. heihei
    & 100 takk for fine ord fra deg!
    & x-tra gøy er det jo at jeg nettopp har lest KK.. for en herlig, sjarmerende reportasje av en fin famile i glade omgivelser!
    jeg likte det, masse!
    og den bakgårdcafèn så utrolig hyggelig ut..londontur frister..
    ha en fin kveld - moa

    ReplyDelete
  6. Det håret til lillemor er helt utrolig fascinerende for oss som har unger med rettned-hår. Ser ut som en drøm å feste fine sløyfer i, men kanskje ikke like moro å vaske? :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!