May 07, 2011

Diary of a vintage girl

Foto av Diary of a vintage girl


Hun er så vakker, så skjønn!
Jeg kom over denne gullgruven av en blogg, inne hos Frk.Eplegrøt`s lille hus, da hun varmt anbefalte en bok om vintage frisyrer. I hele kveld har jeg lest og trykket meg frem og tilbake i bloggen "Diary of a vintage girl".  Jeg drømmer meg helt bort i livet hennes, med alle de spennende opplevelsene, de fantastiske antrekene og den lette fine engelske måten hennes å skrive på. Jeg er oppslukt. Mildt sagt.
Jeg er der at jeg vurderer å handle meg knall rød leppestift enda jeg alltid har syntes leppesift er skummelt!

For litt siden proklamerte jeg at jeg trengte mer lærdom innen vintage stilen (uten om interiør..) på klær, hår, sko, sminke og den slags. Nå kan jeg si at jeg virkelig har funnet frem til den beste samlesiden hittil..
Hun beskriver seg selv på bloggen med blant annet: "I am here to share my vintage knowledge and provide lots of authentic vintage & retro fashion inspiration, plus styling tips, recipes, events and fun stuff galore."

Perfekt!

Came across the beautiful blog "Diary of a vintage girl". One of my all time favorites. A time ago I was wondering how to style myself Vintage.  Now I`ve found my answer and lots more. Do go and check her out. I am wonderfully fascinated. 

6 comments:

  1. Ja er hun ikke vakker og likeså bloggen :)Jeg elsker lese den og som deg brukte jeg en hel kveld og leste det meste hun har publisert... ble helt oppslukt.
    Takk for link inn til meg her hos deg:)

    ps: syns du skal gå til innkjøp av en leppestift - man blir sååå fin skjønner du!

    :)

    ReplyDelete
  2. Åhhh, der må eg sjekke forstår eg, takk for tips vennen :o)

    Hadde du problemer med å kommentere mon tru? 3 like kommentarer, tihi :o)
    Det var kjekt med lampemakeovers ja!

    Så hærlige innlegg eg har gått glipp av i travelheten min og da!
    Og dei loppefunnene dine var jo i ein klasse for seg sjøl!!!!

    Ha ei strålande helg videre, du skjønne!

    Klem på klem

    ReplyDelete
  3. Så gøy! Skal sjekke den ut! Takk for tipset:)
    Klem

    ReplyDelete
  4. Herlig!*smile*
    ..takker for tips!*smile*

    God søndag til deg og dine!

    ReplyDelete
  5. Tusen takk :o)
    For en utrolig blogg.

    God Søndag og et stort :o)))
    fra meg.

    ReplyDelete
  6. Nå skal jeg forte meg inn og se på bloggen hennes, takk for tips, ser utrolig stilig ut!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!