May 18, 2011

Bambieffekten


Bambieffekten har plakat hengende på gata om dagen.
Nå sitter jeg her å funderer på hvorfor jeg ikke plukket med meg et eksemplar hjem.
Det tror jeg at må bli et av dagens gjøremål.
Få meg knallsøtt bambi bilde på veggen.
Spennende å se om jeg vil finne en.

Love this movie poster hanging in the streets of Oslo these days. Wonder why I didnt brought a copy
with me home? Think that has to be one of the goals for today. Exiting. Will I find one in good condition?

   

6 comments:

  1. vet, har sinnsykt lyst på en sånn selv. Et tips fra meg til deg, er da: Man kan gå på kinoen etter at filmen er ferdigspilt og spørre om du kan få et eksemplar. De får gjerne mange flere plakater enn de rekker å henge opp :) Ellers i alle film/elektrobutikken, kan det også hende de ikke bruker alle plakatene de får tilsendt. Vet dette fordi jeg har gjort det før :) og selv jobbet jeg på expert en periode, og da var det enkelt å få meg seg det som var tilovers med hjem :)

    ReplyDelete
  2. Det er slikt jeg ofte gjør; ser en fin plakat, tar et bilde eller to og først når jeg er hjemme kommer jeg på ideen om å luske til meg selve plakaten... Håper du har fått tak i den- for den er nydelig :)

    ReplyDelete
  3. Sanne: Tusen takk for tips, det skal jeg at til følge :D Smart!

    dette er egentlig morgendagens innlegg..
    Hvorfor det kom før tiden er uvisst?! Og jeg som for engangs skyld skulle være tidlig ute med et blogg innlegg..
    Merkelig.

    :)

    ReplyDelete
  4. Veldig søt da!! skulle gjerne hatt en sånn jeg og=)

    ReplyDelete
  5. Nydelig og annerledes plakat!

    Har tenkt akkurat det samme, har gått forbi den og etterpå tenkt at jeg skulle tatt en;) Men nå er de borte..

    ReplyDelete
  6. Hei du!

    Jeg fikk denne blogg-posten tipset av min kjære søster Victoria Wikhaug, som selv har en egen interiørblogg, og jeg ønsker å tilby dere en plakat hver gratis! Mitt navn er Ravn Wikhaug og jeg er produsenten på filmen Bambieffekten, det var en fantastisk oppdagelse å se at dere liker plakaten så godt. Har en god del liggende på kontoret i Hausmannsgate 39 Oslo og kan treffes der hverdager imellom 09 og 17. Det står Feil Film på ringeklokken.

    Mvh Ravn
    www.feilfilm.no
    www.bambieffekten.no

    ReplyDelete

Comments makes me smile!