April 05, 2011

Why?

spør jeg meg.. Hvorfor begynte jeg på dette prosjektet nå i kveld?



Det gikk helt fint med den ene hele meteren med tapet til høyre, verre var det med venstre siden. Her var det bare avkuttede tapetbiter å ta av. INGEN passer over en hel skuff, som resulterer i en hel del klipping, måling og fikling. Argh, den frustrasjonen!

Jeg har en tendens til å begynne med diverse prosjekter sent om kvelden. Helst skulle jeg ønske jeg kunne holde på hele natten. Før holdt jeg mye på slik, men tidene har forandret seg. Nå starter morgenen kl 6, og det må forebygges mot lammende trøtthet! Desverre er jeg en sen lærer..
Morgentidlig vil gjøre vondt.


Strating a BIG project to late in the evening. Frustration building up.. i so wish I had another whole meter with wallpaper so I wouldnt have to cut out so many pices from small wallpaper bits.. Tomorrow morning will be bad..

   

5 comments:

  1. Kjenner meg igjen!
    gleder meg til å se det er ferdig :)
    Lykke til med morgenen i dag :)

    ReplyDelete
  2. skjønner frustrasjonen din, Mumsi:) Resultatet blir bra, skal du se...dette fikser du:) Ja, livet blir litt annerledes når man har barn:) De tidlige morgenene var verst, husker jeg, trivelige også:)
    Og for en omtenksom kollega moren din har, virkelig mange godbiter under her:)
    ha en fin, frisk dag:) her i Trondheim er det sol...og snøen forsvinner, jipppiiiii:)
    Trine:)

    ReplyDelete
  3. Høres litt frustrerende ut ja, men resultatet blir nok kjempebra! Lykke til videre.

    ReplyDelete
  4. Gleder meg til å se det ferdige resultatet! Tapeten var LEKKER og det blir nok kjempefint til slutt!

    Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver. Selv må jeg bare avslutte når denne frustrasjonen kommer over meg, å prøve på nytt dagen etter, ellers ville prosjektene mine raskt havnet i søppeldunken!

    Lykke til! ;)

    Silje

    ReplyDelete
  5. Det er som regel sent om kvelden man får ideene=)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!