April 04, 2011

Tusen takk




Et nydelig menneske.
En kollega av min Mor.
Som jeg aldri har truffet før.
Har funnet skatter til meg fra diverse bruktbutikker.
Tenk at hun har tenkt på meg, og handlet inn.
Fantastisk.

Tusen takk.

Tidligere har hun også sendt med min Mor dette grønne nattbordet mm.  Glede!


A beautiful person, a college of my mother that I have never met, bought me theese nice things. how wonderful that she has thought of me. Thank you so much. In the past she has also bought me this cool little green dresser. Joy!


   


3 comments:

  1. Næmmen så kjekt!
    Så flotte saker og da.

    Og tenk at eg ikkje fek med meg den givekken din :o(
    Det blir lite tid på bloggen for tida, og så må en regne med sånt :o)
    Veldig kjekt at Fragmenter var ein av vinnerane da!

    Vanskelig å lese kor eg sku legga igjen kommentaren når det var så lys gråfarge forresten. Elle kanskje det e eg som e for sliten? :o)

    God klem og glad ny veka te godjenta!

    ReplyDelete
  2. Åh, så heldig!
    Herlig med sånne snille mennesker!
    Nattaklem:)

    ReplyDelete
  3. Anonymous4/09/2011

    Hei.
    Så koselig at du likte det. Gleden er på min side.
    Hilsen fra Trude Helen

    ReplyDelete

Comments makes me smile!