April 27, 2011

Takk ! Thank you



Onsdag og en siste visitt fra journalisten i KK. En hyggelig time.
Te drikking og refleksjoner over vårt interiør. Hvilken stil har jeg? Hum..Stil?.. Vanskelig spørsmål. En god og leken blanding. Preget av økonomi, plass og gjenbruk. Fargerik og glad. Retro og praktisk. Gammelt og nytt i skjønn forening. Feminint og maskulint. Ja, det kjenner jeg stemmer..
Sofaen har blitt pyntet opp med 2 nye puter fått hos Svigermor. Vi var så heldige å få med oss så mye fint fra ferien i sør. Gleder meg til å få sette i stand, ta ibruk og vise frem. Og se den søte barnesoveposen pappaRottefinn hadde da han var liten da! Jeg er så GLAD for at den er tatt godt vare på i alle disse årene. Elsker den.


Takk for alle tilbakemeldinger dere legger igjen. Jeg setter så pris på hver og en av dem.
Nettløs i en uke kjentes på kroppen. Jeg innrømmer det, blogging er blitt vanedannende! Det er altså så kjekt å holde på med. Og en stor del av gleden kommer ifra alle spor som legges igjen.

Jeg er glad for å være tilbake selv med en treg treg data og ødelagt minnekort på kameraet.



Today I had a final visit from the jurnalist who is doing an article on our interiour. So exiting! 
We talked alot about our style and I got the question, What is our style? There is no easy answer to that. A good mix of new and old, a combination of playfulness, colours, femininity and masculinity, all due to our economy, size of appartment and reuse of existing resourses.. A good mix!

2 new lovely pillows from my Mother-inlaw, is cheering up our coach. Thesse two and even more stuff, we where blessed to take with us from our stay down south. Just check out papaR`s old sleeping bag from the mid seventies. It is so cute! 
Thank you all ever so much for all the positive comments you leave behind.
It makes blogging so fun and exiting. 
It would not be the same without you. 

   

6 comments:

  1. Den soveposen var kul, ja!!

    Kjempekoselige bilder fra påsken deres også. Dere er så vakre!!

    Gleder meg til å lese i KK:)

    ReplyDelete
  2. Superherlig sovepose! :)

    Og vi er nok mange som er glad for at du liker å blogge, for det kommer jo oss til gode. :)

    ReplyDelete
  3. Og jeg er så GLAD for at DU er tilbake! Du har vært savnet.
    Du er en STOR del av min bloggehverdag. Altså er stoor del av mitt liv, altså. ;)

    ReplyDelete
  4. Knallstilig sovepose. Og så spennende å lese KK nå da. synes det er bra at du blogger jeg, for jeg liker bloggen din utrolig godt.

    ReplyDelete
  5. Blogging er vanedannende, ja, i høyeste grad! Husk å gi oss beskjed når "ditt" KK kommer ut!

    ReplyDelete
  6. Stilig teppepose!
    Vi hadde mange slike heime, men dei er dessverre kasta på bosset for lenge sidan:(
    Likar bloggen din, eg også:))

    ReplyDelete

Comments makes me smile!