April 27, 2011

 

How I welcome you.

 

8 comments:

  1. Hei! Takk for utrolig flott kommentar inne hos meg:-D
    Jeg ble faktisk overrasket over den karsen, for enten er det ørken eller oversvømmelse for mine planter. Grønne fingre har jeg ikke;-)

    ReplyDelete
  2. Herlig med slike blomster som kjemper seg fram og opp, en slik kraft vi selv ønsker å ha :) Du har en kjempefin blogg! Ønsker deg en fortsatt superfin vår!

    ReplyDelete
  3. Leirvivel har styrke på lik linje med gresset som vokser opp overalt:)
    Trine:)

    ReplyDelete
  4. Der er det utrolig sterk levevilje!!
    Jeg blir så imponert! Jeg så en løvetann en gang, den hadde presset seg igjennom asfalten. Det er magisk!

    ReplyDelete
  5. O joy :o)
    fryder meg over våren jeg også.
    Gleder meg til å se dere i KK.

    Håper du har en super vårdag :o)

    ReplyDelete
  6. Så fascinerende! :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!