April 14, 2011

Små ting

På forrige fredag var jeg på før-åpning av Ting`s nye avdeling, Små ting, her i Oslo.
De inviterte til titting, shopping med rabatt, drikking av sprudlende champagne, makroner fra Pascal ( de beste noen sinne! ), loddtrekkning og god stemmning.
Noe av sortementet hadde jeg sett før, mens mye var nytt for mine unge foreldreøyne.

 


Jeg elsker jo Ting, ting & tang generellt, små saker, store saker, diverse dill og dall,
nipserier og bruksgjenstander.. Hva er vi uten ting i vår hverdag?
Fint er det at Ting har åpnet en avdeling forebeholdt de små her i Oslo.
En skikkelig kul leketøysbutikk full av godsaker.
Med både ting og tang + goodie bag i posen, kan jeg love at Mumsi hun er veldig fornøyd.


Went to the pre-opening of Ting ( Stuff ) new store, Små Ting ( Small Stuff ) here in Oslo, last Friday.
They have such cool things for children. Love it!

  


11 comments:

  1. Åh! Jeg ble også invitert, men ble forhidret fra å komme. Fela altså. Nå føler jeg at enda en mulighet for å treffe deg gikk meg forbi.

    Men gøy å se bilder derifra iallefall. ♥ Kan tenke meg at Mumsi er fornøyd. Jeg er jo litt nysgjerrig på den goodiebagen da ;)

    ReplyDelete
  2. Åh, herlig butikk. Ser flere ting jeg kunne tenkt meg på Mathilde sitt rom.

    ReplyDelete
  3. Dette så ut som en butikk jeg kunne ha brukt masse penger! :)

    ReplyDelete
  4. Ting er en herlig butikk, er alltid innom når jeg er på bytur:) Og går aldri tomhendt ut derfra:)
    Du ser fornøyd ut ja:) Hva er det i Goodiebagen?:)
    God påske fra Trine:)

    ReplyDelete
  5. Så mange flotte bilder du tok - åssen fikk du til det?? (Synes liksom at du bare sto og knipsa litt på måfå - så feil kan jeg ta...)
    Og makronene! Say no more!....;)

    ReplyDelete
  6. Ååå, den butikken så bare skjønn ut! Håper det kommer til Stavanger også:)

    ReplyDelete
  7. Oj, så heldig du er da! Den butikken må man nok stikke innom en gang, ja. Skjønner at du var fornøyd der ; D

    ReplyDelete
  8. Åååå for en kjekke butikk:),
    mange ting her jeg kunne tenkt meg:)
    Klem Hiilde

    ReplyDelete
  9. Ååå, dit vil jeg! Hvor i oslo ligger den? Ser en dukkevogn i vinduet jeg må se litt nærmere på, tror jeg:)

    ReplyDelete
  10. Romatisk retro & Gult hus i svingen:

    I goodiebagen var der blant annet: En liten blå bade and, den beste leppomaden m/farge og avjøling fra Burts bee`s, En sinksalve i samme serie, et heklet armbånd.. hum.. å nei jeg har glemt det andre!?

    Spirello: Butikken ligger i Akersgata 18, rett bak stortinget i Oslo.

    Pia: Hehe jeg knipset virkelig på måfå, disse var de som ble noe av. resten ikke fullt så bra.. :D Jeg er faktisk litt imponert selv, etter inntak av x antall bobbledrikker.. :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!