April 16, 2011

På en lørdag


 

Maluba`s Sprell-Suzett i rollen som Mumsi,  svever der oppe på en rosa sky.
Hun har hatt besøk av freelance journalist & fotograf i dag.
Først var hun nervøs..

Men etter et par kaffekopper var det ikke så skummelt lenger..

 

Da klarte hun å svare på vanskelige spørsmål, vinklet på en anderledes og interessant måte.
Til og med smile godt på noen portrett bilder fikk hun til.



God og varm kunne hun stolt vise frem en nesten ferdigstillt billedvegg også.


En god erfaring å ta med seg videre På en lørdag det.
Nå kan Mumsi sovne fornøyd med et smil om munnen.

 

Håper deres lørdag har vært fin og lærerik. 

En STOR takk til fine Maluba for sprell Suzett.
Etter en røff start gjennom lamineringsmaskinen, føler hun seg vel tatt i mot og har allerede blitt en del av familien. Imorgen venter "Operasjon rygg-tråd". Etter det er det bare sus og dus.

Had a lovely Saturday with visit from a freelance journalist and photographer. First I was a bit unsure, but felt better after a couple of cups of coffee.  Then I smiled bravely on my porttrait shots and answerd some good questions. I even showed of my nearly finished picture wall in the kitchen. 
Now I can lay my self to sleep with a smile on my face.

Starting as me, Maluba`s Sprell-Suzett. 
Thank you so much. She is warmly velcomed in to the family.

    

5 comments:

  1. Heisann:-)
    De var jo på besøk hos meg etterpå, jornalisten og fotografen.
    Og jeg kjenner meg igjen i beskrivelsen av følelsene dine. Jeg var nervøs, å guri malla... Men de var jo så hyggelige.
    Men portrett-bildene, det var ikke noe gøy! Å bli tatt bilde av er det verste jeg vet.
    Det blir spennende å se resultatet da:-)

    Ha en fotsatt fin helg:-)

    ReplyDelete
  2. Bildeveggen din ble kjempefin også, forresten:-)

    ReplyDelete
  3. Ha en god påske til deg og dine. Så mye fint her på bloggen din nå for tiden asså!!!

    ReplyDelete
  4. Jeg blir så glad når jeg leser denne posten. Du er sååå god til å lage historier og dette med denne dukken var jo bare fantastisk. Jeg elsker folk som leker!

    Blir spennende å se bilder og lese intervju. Skal følge med. Vi får sikkert vite mer når det blir publisert.

    Flott bildevegg! Du finner alltids en løsning på ting...hærlig! Det er aldri noe som heter aldri her inne og DET digger jeg!!

    Go påske te dæ og dine! :) Klæm

    ReplyDelete
  5. Hihi, for en søtnos! :D

    ReplyDelete

Comments makes me smile!