April 19, 2011

Knipsing & gøy.




I dag har vi hatt mere storfint besøk. Kvinner & Klær fotografen har fått knipset huset fra sin
beste side! Og Mumsi, pappaRottefinn og Nanino har fått vise seg godt frem de også. Det er så mye fint som skjer omdagen, og nye prosjekter i huset dukker stadig opp. Klarer du å se hva nytt jeg har funnet på? Kjenner jeg er inne i en skikkelig positiv bloggeperiode og det føles så bra!

I morgen gjør vi akuratt som 4.etg, kan jeg lese, og vender nesene våres mot sør.
Til gode ventende svigerforeldre, hytta, ferdige middager og barnepass.
Det skal bli godt med litt landliv og frisk luft i lungene. Og ikke minst masser av tid til å være sammen som familie skal være. Familietid er den viktigste tiden. Jeg gleder meg.


Today we had a visit from an photographer from the Norwegain "Women & Clothes" magasine, KK,  
who took lots and lots of photos from the house.  I feel exited and happy. There are so much positive things that is happening in my life theese days. Tomorrow we are going down south for our easter hollidays. Looking farward to the country life, my beautiful in-laws and quality family time.

16 comments:

  1. Så herlige bilder av det FINE hjemmet deres:)
    Ha en strålende påske!

    ReplyDelete
  2. Så GØY med KK-besøk! Det gleder jeg meg til å se:-)
    Var det tavlen i gangen som var ny, mon tro?

    Og god påske til deg og dine, nyt barnevakt og lange morgener der sør. Hytteliv er herlig...

    ReplyDelete
  3. Og takk for link;-)

    ReplyDelete
  4. Ojoj! Spennende med besøk av KK da :) Du/dere har en veldig kul stil, så dette blir gøy å se!!!

    Ha en kjempefin påske!
    Mange klemmer fra Stine

    ReplyDelete
  5. så gøy! da må du skrike ut når det kommer i bladet så jeg kan løpe og kjøpe! Ha en glad påske!

    ReplyDelete
  6. Si fra når jeg må handle KK!
    Du er jo vakker som en modell!

    ReplyDelete
  7. Hei på dæi nydelige du!
    SÅ uturlig gøy med KK besøk! SPennanes.
    Like så godt alt det du vise fram. kjæmpefine bilder fra leiligheta dåkkers. og ikke minst et nydelig bilde av dæi!
    kos dæi masse
    klæm

    ReplyDelete
  8. Hærlig!!
    Inspirasjon :)

    ReplyDelete
  9. Hvilken aldeles herlig blogg du har! Jeg har bladd meg gjennom en del av innleggene dine, og bloggen din gjør meg GLAD:-) Deg må jeg følge;-)

    Så gøy med kk-besøk forresten!

    ReplyDelete
  10. Så gøy med besøk av kk:) Jeg gleder meg til å se!
    -Og gratulerer med 2.plass i "håndlaga"!

    Takk for adresse til Ting! Da må jeg dit en tur:)

    ReplyDelete
  11. Så kjekke bilder. Ønsker dere en fin påske.

    ReplyDelete
  12. Vet du, hvis jeg kjøper bladet må det være mest av nyssgjerrighet for denne Rottefinn :D Jeg kommer nemlig ikke helt over at du kaller han det. Jeg synes rotter er den dårligste oppfinnelsen i verden, så om jeg kalte min kjære det ville det IKKE vært en fin ting skjønner du! Så det kjælenavnet der forstår jeg meg ikke på, og kjenner nesten behov for å se med egne øyne at du ikke bor sammen med et rottelignende vesen :D :D

    Ha en fin påske med sol & familie & kos :D

    ReplyDelete
  13. Heisann!!

    Bloggen din er et nytt bekjentskap for min del, men her ser jeg at det bare er å legge seg til! Masse inspirasjon og varme- me like!
    Ha en deilig ferie, gleder meg til å følge deg videre:-)

    Klem, Rosa

    ReplyDelete
  14. Åh, så spennende, gleder meg til å se resultatet! :D

    ReplyDelete
  15. Flotte bilder- gleder meg til å se reportasje på trykk... så spennende!!

    Håper du og dine får en superfin påske!! :)

    ReplyDelete
  16. Så spennende med besøk og jeg må si at du har mange flotte detaljer i hjemmet ditt. De småfargerike figurene på veggen var jo kjempeartige.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!