April 30, 2011

Inspiration: Interiour of the 1970`s.


Not all is bad.
Can you find the good stuff?

(Press photo to go to link)

From 'The Complete Book of Sewing', 1972

Better Homes and Gardens Decorating Ideas, 1975

From Home Planning and Design, 1973

From Home Planning and Design, 1973

From Home Planning and Design, 1973

Family Circle, Do-It-Yourself Encyclopedia Vol. 2, 1973

Family Circle, Do-It-Yourself Encyclopedia Vol. 2, 1973

photo
Better Homes and Gardens Decorating Ideas, 1975

All photos by Miss Retro Modern

   

13 comments:

  1. Herlig, nå ble jeg glad og inspirert, stilige tapeter, og noen fine sofaer også+ teppe!

    ReplyDelete
  2. How cool is that baby...hi,hi...tøfft asså. Jeg har akkurta fått en IKEA katalog fra 1970...gøy å se i, jeg får blogge om den en dag tror jeg. Ha en god helg videre...og hvor i svarte er alle retrodynetrekkene på loppis...finner jo ikke noen på loppis jeg...he,he...men mye annet "tral" som brannmannen gir seg helt over på...klem W

    ReplyDelete
  3. Nydelige bilder. Plastikkstolen på første bilde skilte seg ut for meg. Og masse anna. Takk for fine bilder :D

    ReplyDelete
  4. HERLGE bilder!! Digger detaljene.
    Litt overkill noen ganger, hehe. Men kult! Magnettavlen din var überkul. Og kjenner meg godt igjen i den skapertrangen som bare sniker seg på. Og man må gjøre noe NÅ!

    ;)

    Fin kveld til deg, venn.

    ReplyDelete
  5. Utrolig morsomme bilder :) :)

    ReplyDelete
  6. Ahhhh, drømme, drømme....
    *sukk*

    ReplyDelete
  7. OMG!!!
    Dette er jo så kult!
    Litt mye noen steder, men ellers utrolig stilig:)

    ReplyDelete
  8. takk for fantastisk inspirasjon!
    det er så stas å se ekte bilder fra den tiden,
    putte det inn i dagens retro - moro

    ReplyDelete
  9. Wow, dette var kult...
    jeg digger når man kan ta et dypere dykk i ulike stiler å finne det vakre...
    Det var mye bra der selv om det var veldig mye styggt også..hehe

    Jeg må inrømme jeg syntes tapetene var ganske funky og kul. Og soffaen på første bilde kan jo bli veldig fin om den bare blir satt på rett plass.

    :):)
    Eldrid

    ReplyDelete
  10. Hei på dæi!
    hehe for nåen herlige bilder.. blir glad av sånt!
    tapeten på bilde nr to va jo bare fantastisk!
    Ønske dæi en fin fin kveld
    klæm

    ReplyDelete
  11. Ha ha, mye av dette er jo kult og kunne ha funket i dag!

    ReplyDelete
  12. Ja, mye av dette er jo helt in igjen (ihvertfall for oss som elsker farger og retro). Det barnerommet for eksempel - ta vekk blondekappa over sengen og rommet er helt kult!

    ReplyDelete
  13. Anonymous5/04/2013

    I do believe all the ideas you have introduced for your
    post. They're very convincing and can definitely work. Nonetheless, the posts are too short for newbies. May you please lengthen them a little from next time? Thank you for the post.

    My blog :: コーチ 時計

    ReplyDelete

Comments makes me smile!