April 02, 2011

Håndlaga 2011 - Nominert og finalist

Det var med stor overraskelse jeg oppdaget mønstringen Håndlaga 2011 for noen dager siden. Her rettes søkelyset  mot den store bredden av håndlagede ting i Norge. Håndlaga 2011 ønsker å vise frem håndarbeid av høy kvalitet og feire fellesskapet som får frem slike gjenstander. Jeg kunne ikke vært mer enig, syntes dette er et fantastisk initiativ! Jeg slutter aldri å la meg imponere og inspirere over de kreative menneskene bak blogger og nettsteder som epla.




Hvordan jeg ikke har klart å få med meg denne mønstringen vet jeg ikke. Et lite mysterie.
Jeg er iallefall meget meget glad for at Pia fra Pias verden viste meg veien inn. Der inne viste det seg at hun til og med hadde nominert et av mine bilder i katogori 7 - Bilde. Etter en god skumming gjennom alle sidene, fant jeg meg selv ENDA engang. Helt utrolig. Malu fra Maluba nominerte min make-over av Hest & kjerre og komode i katogori 1 - redesign. Virkelig hyggelig gjort.


Hest & kjerre i ny drakt - fra min tidlige barndom.

Bildet "Ikke som deg", nominert Og finalist i katogori 7 - Bilde.


Ekstra hyggelig er det at mitt bilde er blitt plukket ut og er finalist i

.
Jeg smiler!
For å gå inn å sjekke ut andre flotte finalister og avgi stemme, kan du trykke HER.
Avstemningene er åpne frem til 12. april, og 14. april kunngjøres vinnerne.


   
I am so happy that one of my paintings, is a finalist in the "Handmade - 2011" - contest.  I got nominated by two wonderful women, Pia and Malu. To check out other finalists and vote, press HERE


    
 

6 comments:

  1. Vel fortjent nominasjon og finaleplass. Gøy å følge med på bloggen din. Kreativiteten spretter liksom ut av den :) Skal stikke inn og stemme på deg.

    ReplyDelete
  2. Jeg har selvfølgelig stemt på deg!!
    Elsker det bildet.

    ReplyDelete
  3. Og enda morsommere syntes jeg det var nå som jeg innser at det er akkurat ditt bilde jeg har stemt på der inne! Fantastisk bilde, jeg trodde jeg hadde sett det før ja ...

    ReplyDelete
  4. Gratulerer med nomineringer og finaleplass. Velfortjent!!!

    Håper du og dine har en fin lørdagskveld :)

    ReplyDelete
  5. Velfortjent! Heia deg!

    ReplyDelete
  6. Så utrolig flink og kreativ du er altså. Imponert

    ReplyDelete

Comments makes me smile!