April 10, 2011

Featured in Rom 123


Det nyeste Rom 123 har plukket opp min ide om en boks for ledninger.
Gøy å se seg selv på trykk i et av mine favoritt interiør magasiner.
Enda artigere er det at vakre Tøvsjur er på trykk med sin postkasse rett ved siden av. Hun er full av gode ideer. Det er absolutt verdt å ta turen innom henne.


I am featured with one of my ideas in my favourite norwegian interior magazines.  My inspiering blog friend Tøvsjur is featured right next to me. How sweet it is!

  

5 comments:

  1. så deg jo :) Flinka!

    ReplyDelete
  2. Jeg så deg! Og Tøvsjur. Velfortjent for dere begge to, så kreative og inspirerende:-)

    ReplyDelete
  3. Å, så artig! Gleder meg til å se og lese! Ønsker deg ei god ny uke!

    ReplyDelete
  4. Hei! Jeg la merke til det da jeg fikk bladet i posten, gratulerer=)) Du er så kreativ og flink.

    ReplyDelete
  5. Så gøy at din boks havnet der! Er jo en god ide så er jo flott den kommer ut til resten av landet
    :0)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!