April 13, 2011

Favoritt sengetøy


 

Jeg elsker mitt nye sengetøy fra Ikea.
Fargerikt og lekent med kule mønster, fjell og himmel. Jeg blir rett og slett glad!
En gardinlengde på begge vinduer er tatt bort for max lys.( + at senga klemte den ene lengden..)
Og et mosegrønt silkebånd får pryde lampen.

Soverommet er et godt sted å være.


Love my new bedding from Ikea. One set of curtains have been removed for max daylight.
And a green silk ribbon tight to the lamp, makes the bedroom feel new and fresh.

13 comments:

  1. Kjempefint! Og, fiin blogg, følger videre! :-)

    ReplyDelete
  2. Det er mitt favorittsengetøy og! Sommersommersommer!

    ReplyDelete
  3. Takk for skikkelig fin sommerstemning! Elsker det grønne båndet! Lampen ble kjempetøff..

    ReplyDelete
  4. Du KAN dette med styling, du! Det ser jo kjempelekkert ut, hele pakka! Flott sengetøy, ja!

    ReplyDelete
  5. I KNOW!!!!
    Love it!! Har tenkt å kjøba d mangen ganger- har bare ikkje komt så langt:)

    ReplyDelete
  6. Thihi, jeg har det samme :):) Har også vurdert å kjøpe dobbelt opp slik at det føles som om vi aldri skifter sengetøy, for jeg elsker det så høyt at jeg nesten ikke vil ta det av... Det er så superfint :) Har tenkt å kjøpe et annet sett fra ikea som ligner litt i tillegg og matche :) (Eller mismatche om du vil)

    Så morsomt, det er jo så fint!!!

    ReplyDelete
  7. Så fargerikt og flott. Virkelig til å bli glad av.
    :) Susanne

    ReplyDelete
  8. Hei på deg!:)
    For et flott sengesett, elsker farger og dette må jeg kikke nærmere på når jeg skal på Ikea om ikke lenge..
    Den lampen var jo også nydelig, må si at bloggen din er utrolig herlig!

    Ha en fin kveld..
    Klem fra Ida
    (Interiør drops)

    ReplyDelete
  9. Det var utrolig herlig!!

    ReplyDelete
  10. Åh, her ser det ut til å være en god plass å sovne og ikke minst å våkne! Med lyset strålende inn vinduene!
    Hærlig dere var i innlegget under :)

    ReplyDelete
  11. Så fiint og lyst!

    ReplyDelete
  12. Kult! Og fiiine soverommet!
    Har du tenkt deg på Glansdagen da?
    Virker spennende, men litt skummelt også...
    Hadde nå bare lyst til å høre om du skal;)
    Klem

    ReplyDelete
  13. Så friskt og fint dette var!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!