April 17, 2011

2 plass i Håndlaga 2011

Og så skjedde det.
Jeg kom på 2 plass i Håndlaga 2011!

 
Ikke som deg. 

64 stemmer står det at jeg fikk. Tenk 64 stykker som har stemt på meg.
Tusen tusen takk. Lykke i hjertet det.

Det siste halvåret har jeg ikke vært mye aktiv på malingsfronten.
Slik har prioriteringene og livet blitt. Men til høsten er jeg i full gang igjen.
Med kunststudier og masser av tid til fordypning i maleriets forlokkende verden.

Enn så lenge kan jeg jo henvise til min lite oppdaterte hjemmeside, Art by Ann Sandy.
En liten vår-rengjøring der inne, må bli neste ukes lille prosjekt tenker jeg.
Eller neeste uke etter der igjen. For neste uke er det jo påskeferie!


I came 2nd in the competition "Homemade 2011" with one of my paintings 
"Not like you". I feel so blessed and thankful that you voted for me.
I dont get to do art theese days, but after summer I am going to be back on track.
To check out some of my old work please visit my not-so-updated homepage, Art by Ann Sandy.

13 comments:

  1. Vel fortjent! Men skulle gjerne ha sett deg på første plass! Uansett, lykke til med videre maling!

    ReplyDelete
  2. Grattis, du ruler! :)

    ReplyDelete
  3. Gratulerer med en fin andreplass!

    ReplyDelete
  4. oi, så flott da! grattis til deg:-)

    ReplyDelete
  5. Gratulerer! Jeg stemte på deg. :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous4/17/2011

    Så flott!!! Stolt av jenta mi<3
    Gratulerer!

    ReplyDelete
  7. Gratulerer :o)
    Du er bare så utrolig flink!!!
    Gosj så gøy Suzett har det hjemme hos dere :o) TUSEN TAKK :o)
    Digger billedveggen din.

    Klem, god Søndag og er stort :o)
    fra Bergen.

    ReplyDelete
  8. Hei på dæi søte du.
    så utrulig fortjent. du e en fantastisk kunstner og æi like bildan dine veldig godt.
    Kos dæi masse i kveld
    klæm

    ReplyDelete
  9. Jeg er så stoolt av deg! Helst skulle du ha vunnet. Du er en vinner i mine øyne! ELSKER bildene dine!
    En gang vil jeg kjøpe noe. En gang jeg blir rik!
    Ha en deilig da, venn.

    ReplyDelete
  10. Fyttirakkern så flink du er=)) Gratulerer så masse og det er velfortjent, nydelig!

    ReplyDelete
  11. Jeg stemte på deg, og skulle gjerne sett at du tok den gjeveste plassen. Men kjempestas med 2. plass også! Gratulerer!!
    Høres spennende ut med studier. Gleder meg til å se mer kunst fra deg, digger mange av bildene dine!
    Ha ei fin påske:-)
    Klem, Elin

    ReplyDelete
  12. congrats - YOU DID IT!

    your pics are really fantastic. i am not sure, if i understood everything. but i can tell you: i LOVE what you do!

    dani

    ReplyDelete
  13. Gratulerer med en god 2.plass :)!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!