March 28, 2011

Vinn en dag-for-dag plakat - give away

Det er med stor glede jeg vil presentere den første sponsede give away`en her på bloggen.

Nå har du sjansen til å vinne en personlig dag-for-dag plakat tilpasset dine egne spesifikasjoner. Plakaten kommer i A4 størrelse og designes av svenske Form-re-form.
Form-re-form spesialiserer seg på grafiske og rene design av bokstaver, tall, tegn og enkle, organiske mønstre. Inspirert av 50-tallets formspråk. Anna, den hyggelige grafiske designeren bak Form-re-form selger plakater på både epla.no og på det svenske designmarkedet på nett, signerat.se. Absolutt verdt å sjekke ut!




Har du en dato som er spesiell for deg?
Bli med på trekningen om å få den foreviget på en flott måte.

Ikke mindre enn 2 heldige vinnere vil bli trukket søndag 3 April og kan få velge seg en flott dag-for-dag plakat fra form-re-form. Alt du trenger å gjøre er å skrive en kommentar under dette innlegget. Husk å legg igjen mail adresse om du ikke har egen blogg.


Join the give away for an uppertunity to win a day-for-day poster, A4 size, from the tallented graphic designer Form-re-form, from Sweden. Choose a date that is specsial to you and get it as a poster! Check out Form-re-form`s page at epla.no or signerat.se for even more choises and details. 
To win a day to day poster, all you have to do is leave a comment underneath this post.
If you don`t have a blog, please leave your mail adress so I can reach you if you one of 2 lucky winners! 
The winners will be announced Sunday the 3rd of April.
God luck!

  

        

58 comments:

  1. Klart eg vil vera med! har datoen klar.

    Marian

    ReplyDelete
  2. Jeg er gjerne med og vet akkurat hvilken dato jeg ønsker meg!

    Klem fra Hilde

    ReplyDelete
  3. JA - det vil jeg gjerne bli med på! Krysser fingrene og håper på det beste:)

    ReplyDelete
  4. Åååå..denne vil jeg vinne! Helt herlig!

    ReplyDelete
  5. Jeg er gjerne med. Herlige plakater.

    ReplyDelete
  6. Yes, jeg er med!! Herlig premie:-)

    Klem, Elin

    ReplyDelete
  7. Regn med meg, jeg er med :)

    ReplyDelete
  8. OMG en slik vil jeg vinne!:)

    ReplyDelete
  9. den vil nok kle å henge på stua vår:) Klart jeg er med:)
    Trine:)

    ReplyDelete
  10. er med her jeg!! :)

    ReplyDelete
  11. Ja, jippi. Den så jo skikkelig morsom ut. Jeg vil veldig gjerne være med på moroa!

    ReplyDelete
  12. Jeg har flere datoer som er spesielle, så det blir vanskelig å velge ut kun en hvis jeg vinner. Men jeg håper på vinnerlykke!

    ReplyDelete
  13. Count me in :-)
    line@alles.no

    ReplyDelete
  14. here here here
    *JUMP*
    i want to win :)

    i cross my fingers for myself. i love that poster. it is amazing...

    dani

    ReplyDelete
  15. Veldig fin premie. Jeg vil gjerne være med :)

    ReplyDelete
  16. jeg vil mer enn gjerne være med! og datoen er klar!
    klem m

    ReplyDelete
  17. Hærlig - jeg vil veldig gjerne være med. Hjertelig takk, og ha en fin dag.
    Klem

    ReplyDelete
  18. Jeg er med og datoen er klar! :)

    ReplyDelete
  19. Så fin kommoden din blei! Solstråle! Og spennande-spennande med fotografering og reportasje! Du må tipse oss når det kjem på trykk! Og ja, tusen takk til å vere med i denne flotte trekninga! Eg diggar tall og bokstavar!!

    Klem

    ReplyDelete
  20. Ja, en sånn kunne jeg godt tenkt meg:)

    Og datoen er klar.

    ReplyDelete
  21. Jeg vil være med :)

    ReplyDelete
  22. For ein kjempefin Gje Vekk! :) Eg vil svært gjerne vere med, og har datoen klar! :)
    Mvh, Kristin

    ReplyDelete
  23. Hei og hopp! Jeg vil gjerne være med på din give away. Plakatene så kjempe fine ut=)) Ha en fin tirsdag!

    ReplyDelete
  24. Jeg blir gjerne med!

    ReplyDelete
  25. Jeg er med og har datoen kle
    ar jeg med!

    ReplyDelete
  26. Fin plakat:-)
    Jeg vil gjerne være med!

    ReplyDelete
  27. Anonymous3/29/2011

    dere 28 som ikke vinner kan jo printe dere et ark helt selv..

    ReplyDelete
  28. Så fine de var! Har datoen klar jeg også :)

    ReplyDelete
  29. Jeg vil gjerne være med:)

    ReplyDelete
  30. De var nydelige! :) Om jeg vinner tror jeg nok at jeg må velge datoen for overtakelse av min første leilighet... :)

    ReplyDelete
  31. åh vad fina! jag vill gärna vara med.

    ReplyDelete
  32. Kul Kalender, kul blogg, eg har en kul dato, gult er kult :o)
    berge.sigrid@gmail.com

    ReplyDelete
  33. kul kalender, kul blogg, eg har en kul dato, gult er kult!!
    berge.sigrid@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Anonymous3/29/2011

    Å, de var fine. Jeg håper på vinnerlykke her.
    Koselig hilsen fra
    Trude Helen
    (trude_ha@hotmail.com)

    ReplyDelete
  35. Kult kult kult. Digger de trykkene der. Jeg håper jeg vinner! For jeg har nettop hatt bursdag...

    ReplyDelete
  36. Jeg er med!!!
    Hilsen Guri

    ReplyDelete
  37. Åh! Den var utrolig kul! Og jeg vet nøyaktig hvilken dato jeg vil bruke hvis jeg er heldig og vinner!

    ReplyDelete
  38. ej hvor fedt!! ja jeg har en speciel dato, ved lige hvilken :)

    ReplyDelete
  39. Åå, så gøy!! Klart vi har mange minnerike datoer :)

    Klem fra Stine

    ReplyDelete
  40. Åh så fine!! Jeg håper jeg vinner :)

    ReplyDelete
  41. jeg vil være med :-)

    Ingvild

    ReplyDelete
  42. så koselig :) jeg er med

    ReplyDelete
  43. Denne var fin. Man kan jo håpe på "seier". Vet i alle fall at den skulle få henge i trappeoppgangen, og datoen er også klar. Fin søndag

    ReplyDelete
  44. Anonymous4/03/2011

    Oi, de var fine!!

    Hilsen Annichen Friis-Sandness
    annichenfriis@hotmail.com

    ReplyDelete
  45. Jeg er med!!....i siste lita ;)

    ReplyDelete
  46. Så fine! Jeg er med :)

    ReplyDelete
  47. Å, godt jeg ikke er for seint ute...
    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :)

    ReplyDelete
  48. jeg vil være med!

    ReplyDelete
  49. Så utrolig kult!
    Kan jeg få være med i trekningen?

    :)

    ReplyDelete
  50. Genialt!
    Jeg er med, seff!!!!!

    ReplyDelete
  51. Da slenger jeg meg med, i siste liten!!:D
    Klem

    ReplyDelete
  52. Iler til i siste liten og slenger meg med! Håper jeg rakk det ;-)


    *Mollie*

    ReplyDelete

Comments makes me smile!