March 12, 2011

My new desk from heaven



 


Ny skrivepultpå soverommet. Og jeg er så fornøyd! En engel av en kunstnervenninde hadde ikke bruk for den lenger og lurte på om hun skulle kaste den. Raskere en lynet ropte jeg nesten ut at det er den fineste pulten i verden, og å kaste den KAN du bare ikke. Slutten på visen endte altså bare godt, her hos oss passer den perfekt inn. Jeg må ærlig innrømme at den gamle smale finerplate-pulten ble svært sjelden brukt. Nå har vi god plass å breie oss på. Elsker det. 




Bak meg er senga presset helt inn mot vinduet. Litt justeringer må til men for nå er det stor stas for Nanino å leke med mammas blomster i vinduskarmen..

.

22 comments:

  1. Kaste den??! Det var jammen bra du var der og kom herligheta til unnsetning:-) Skjønner godt at du er happy!

    God helg:-)

    ReplyDelete
  2. Så flott! bra at ting kan glede flere!
    Flott bruk av olivenoljekannenene! :-) mye finere enn Ikea poseholdere som jeg bruker til papirruller for tiden... "alt" skal bli så mye bedre når vi flytter om noen uker!

    Fin blogg!!! Takk for at du deler dine ideer og morsomme løsninger!

    ReplyDelete
  3. Forstår godt at du er fornøyd, den var jo rett og slett dtiitfin!!!

    Her skinner sola, så nå skal vi ut og gå en tur ned til baker'n, ukas høydepunkt for jentene. :)

    Ha ei kjempefin helg!
    :)

    ReplyDelete
  4. Phuh, ssså bra at du fekk redda den fiiiinaste pulten!!!
    Sååå lekker!

    Du har det så fint vennen.
    Så kjekt at så mange har funne den hærlige bloggen din itekvart og. Såg Romantisk Retro hadde lista deg som sin favorittblogg og :o)

    Blir så glad av sånt eg, spesielt si eg vett ka for ei god jenta du e. E syns verkelig det e trist at eg ikkje bur nærmare.
    Du e ei sol, and don't you ever forget it!

    ReplyDelete
  5. Dette var en skikkelig inspirasjonsblogg, fantastiske bilder
    og farger.

    :)

    ReplyDelete
  6. Fantastisk fiiiin, OG det var jammen meg stolen din også!

    Nydelige bilder!!

    Jeg kjørte Frøya til svigers i Moss igår, og stoppet på bruktbutikk i Våler på veien hjem som jeg ikke hadde vært innom før. Gedigen!! Hadde vi bodd i hus, hadde jeg nok tatt med endel møbler hjem....Stoppet i Ås å ;)


    Kos dæ i sola i hælga! Klæm

    ReplyDelete
  7. Kuult! Her var det mye å se på altså!

    God helg!
    Klem
    Amalie

    ReplyDelete
  8. Den ble jo bare knall da, passet supert inn hos deg. Ha en god helg min venn. Klemmer fra Wilhelmine

    ReplyDelete
  9. Ååå den var knallfin, så heldig du var at hun ikke hadde kastet den:),

    masse fint å se her, den wallstickersen var råkul, kan jeg spør hvor den er kjøpt?.

    Ha en fin lørdag:)
    Klem

    ReplyDelete
  10. Disse bildene likte jeg veldig godt!! Og den veggen med dekor og småfigurer var superfin! Selv har jeg masse kindereggfigurer og plastdyr, og blir nå inspirert til å vise de fram. Jeg ønsker deg en superfin helg :)

    ReplyDelete
  11. Nei men denne må ikke kastes ! Den er jo knallfin :)Så mye fine ting du har på kontoret , liker stilen din :)( har sikkert skrevet det før også ;) Vakkert bilde av Nanino :)

    Ønsker deg ei flott helg :)
    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  12. Kul! Minner litt om den jeg hadde før, som jeg faktisk kastet... Ehe..
    Spennende hjem dere har!
    God helg!
    Klem:)

    ReplyDelete
  13. WOW - everything i see is LOVE LOVE LOVE. i LOVE everything... what a place to work.

    yours dani

    ReplyDelete
  14. Hei på dæi!
    Oi for en pult du fikk dæi!
    Heldige dæi da!
    Æi bare elske alle tingan dåkker har hjemme hos dåkker! Tenk å¨få gå på oppdagelsesferd hjemme hos dæi:)

    Håpe du har hadd en strålanes lørdag og at du får en fin fin søndag
    klæm fra mæi til dæi

    ReplyDelete
  15. Fin fin fin! Så heldig du er! :)

    Håper dere har en nydelig lørdagskveld :)

    ReplyDelete
  16. Dette innlegget passer så utrolig godt til navnet på bloggen din!! Helt herlig!

    ReplyDelete
  17. sååå heldig du har vært!
    den var jo bare helt perfekt hos deg,
    helt nydelig!
    Digger alt jeg ser gjennom ditt kamera.
    Lørdagsklem

    ReplyDelete
  18. Ja, det var virkelig et HIMMELSK flott skrivebord:) Dvs, skrivebordet var veldig fing, men rommet du har innredet er jo helt fantastisk fint, kult, tøft osv osv.. ! Har kikket og kikket på bildene, dinosauren på gulvet.. ja, kjempekult rom:)

    ReplyDelete
  19. kjempe fin var den :) og søt koffert for kort :)

    ReplyDelete
  20. Fineste skrivebordet!

    ReplyDelete
  21. OMG vad snygg och stolen.. lyllos dig.

    /Mia :)

    ReplyDelete
  22. Så fantastisk pac-man veggdekor!!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!