March 21, 2011

Pink & green details





Soverommet har fått et hint av rosa og grønt i helgen.
Jeg liker å holde sove-området på rommet lyst og hvitt, men nå var det godt med en liten vårlig forandring. Det var ikke så mye som skulle til. Litt ombytting på en lampe og noen puter pluss et av Naninos nattbord
( Ja hun trenger ikke 2 på sitt lille rom) gjør en stor forskjell. På veggen har hennes første tusj-på-lerret bilde fått komme opp. Ganske så søtt. Selv om det ikke bare var på lerretet der ble tegnet med svart tusj..

Da NIB fortalte om den nye H&M Home butikken (i 4etg.) i Bokstadveien var jeg ikke sen om å sjekke den ut. FIN rosa, rund pute ble med oss hjem. Veggen bak senga går forøverig på skrå. Derfor fungerer mange puter som en god hodegavl inntil videre. De hvite blonde putetrekkene er arv fra bestemor i Trinidad.

Lille sidekicken min er aldri langt unna når jeg holder på. Alltid på oppdagelsesfred. Styrer og ordner som sin Mor.



I love keeping the bedroom light and bright. But now it felt good with some spring inspired change.
Not much needed, just some rearranging with my already existing lamp, pillows and side table. Except from the new round, pink pillow from H&M Home. They got a new store in Oslo I just had to check out.
On the wall we put up Nanino`s first ink drawings. 
My little sidekick is never far away when i do my projects.

 

22 comments:

  1. mmmmmmm ser ut som et godt rom å sove i :) Og for en skjønn liten hjelper du har! Fint med litt farger på soverommet, til å få godt humør av.
    Ha en finfin dag1

    ReplyDelete
  2. herlige rommet. får lyst til å flytte rett inn ü
    ha en herlig mandag og uke..

    ReplyDelete
  3. Nydelige bilder, ting, farger og rom!
    Her kunne jeg lett sovna.. ;)
    Ha en fin uke.
    Klem

    ReplyDelete
  4. Nydelege fargar! DER ser det godt ut å sove:-)

    Klem

    ReplyDelete
  5. Det lilla nattygsbordet med rosa lådor är verkligen, verkligen sött! :-)

    ReplyDelete
  6. Vakkert :) Der hadde jeg likt å sove ;) Ble veldig fint med det nattbordet der inne. Og den lampa du har på kommoden , er jo litt av et funn !du får så fine og lyse bilder . Jeg har tatt bilde i gangen i dag , men det ble ikke så lyst som jeg ville ha det . Har kjøpt meg ei linse for å ta inne når det er mørkt, men den har ingen zoom . så jeg fikk ikke brukt den da . vet du om det finnes en slik linse med zoom ( er fersk på speilrefleks ;)

    Ha en fin dag :)
    klemmer fra Janne

    ReplyDelete
  7. Elsker fargene og stlen!!!!!
    Takk for at du deler -
    super inspirasjon!
    Klem Tone

    ReplyDelete
  8. Nydelig rom, og kjempefine grønn/rosa detaljer!

    Og så søt jenta di er:-) Fint å ha en liten hjelper..

    ReplyDelete
  9. Kjempefint rom,
    digger kommoden, herlige farger.

    Så må jeg jo få si, for noen herlige krøller på jenta di:)

    Ha en fin dag

    ReplyDelete
  10. Åh, for et godt rom. Deilig med sol! (ser ut som solen skinte litt da bildene ble tatt...!?)
    God mandag ønsker jeg dere.

    ReplyDelete
  11. lekkert og svalt soverom, Mumsi:) trivelig å ha Nanino rundt seg, puslende med noe:)

    klem Trine:)

    ReplyDelete
  12. Veldig pent rom, likte spesielt godt den grønne puta. Megafin.
    Og nattbordet. Har et selv som sneipen skal få på sitt rom. Vel og merke skal ikke det bli rosa, men grønt og blått ;)

    ReplyDelete
  13. HMMM; L I K E R !!!!
    Nydelige detaljer; lampa(!!), puta, vekta, fargene... Herlig herlig!!:)
    Har samme taklampe som dere, bare i svart. Men var veldig fin i hvit da...;)
    Klem

    ReplyDelete
  14. Jeg elsker fargekombinasjonen og din kule vri!
    Der er den tøffe lampa du viste tidligere og, NAAAIS!

    ReplyDelete
  15. Nydelig helt enkelt !!
    *Cecilie

    ReplyDelete
  16. Så fresht rom! Jeg måtte også forte meg innom den nie H&M butikken med homeavdeling. LIkte opplegget med sånne shoppemagneter jeg asså. Selv om jeg syns litt synd på jentene som jobba der som sikkert må løpe beina av seg etter varer hele tida ;-)

    Kose deg på mandagskvelden!
    *Mollie*

    ReplyDelete
  17. så fiiint!! Herlige bilder, herlige motiver:)

    ReplyDelete
  18. What a cute cute nightstand!

    ReplyDelete
  19. that side table... uiuiui.

    ReplyDelete
  20. Nydelige, herlige vårfarger :)
    Elsker kommoden!

    ReplyDelete
  21. Blir alltid i godt humør av å se alle de vakre bildene dine. Vakker interiør og kreative krumspring. Og ei herlig jente med krøller så skjønne.

    ReplyDelete
  22. den er så fin den lampa :) fine farger her :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!