March 19, 2011

Featured on Unique baby gear ideas



 



Den søte damen bak nettsiden Unique baby gear ideas, har skrevet en artikkel om barnerommet til vår lille solstråle Nanino. Det er en amerikansk nettside dedikert innrednings ideer, tips og triks for baby/småbarns værelser. Her er det mye for nybakte foreldre å hente, ikke minst av inspirasjon! Absolutt verdt å sjekke ut for gode tips og ideer. Spennende å se hvordan mødre og fedre lager i stand barnerom i andre deler av verden.  

Gøy er det og at engelskspråklige har vært innom bloggen min i tiden jeg skrev på engelsk. (Og fått noe ut av den, *smil).  Dèt nyttårsforsettet varte imidlertid ikke veldig lenge.. Men nå tror og tenker at jeg vil begynne gjøre som fler av bloggene jeg følger med på gjør. Nemlig å skrive noen linjer på engelsk også. Fortsette med den gode engelsktreningen jeg en stund hadde, samtidig holde meg til det trygge, kjære skriftspråket mitt. DEN kombinasjonen tror jeg blir bra.


Our nursery is featured on Unique baby gear ideas. On their web page you will find lots of interesting nursery themes and nursery decorating ideas. Get tips and easy DIY nursery ideas. I recommend you to check it out! I find it exiting to see how nurseries are put together in homes from different parts of the world.

Is cool that English speaking people have visited my blog durig my writing-in-english period.  Although it didn`t last very long. I have decided that from now on, I will try to write in both languages. Wish me luck!


 

5 comments:

  1. Så gøy! :) Rommet til Nanino er jo helt nydelig, ikke rart de ville vise det frem!

    Håper dere får en fantastisk søndag i vårværet :)

    ReplyDelete
  2. Dette var lekkert!! Nydelig barnerom, ikke rart
    det har fått oppmerksomhet :)

    ReplyDelete
  3. Utrolig herlig barnerom! Jeg elsker barbapappa putene! :) Kan jeg spørre hvor du har fått tak i de?

    ReplyDelete
  4. Tusen takk for komplimenter :D

    Martine: Barbapapa putene er kjøpt på Nille til 69,- stk. De har også mye annet flott Barbapapa effekter til en rimelig penge.

    ReplyDelete
  5. Tusen takk for kjempekoselig kommentar! :) Hehe, da skal jeg ut på nillejakt jeg - selv om jeg er redd de har gått ut av sortimentet nå!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!