March 02, 2011

Nytt gammelt møbel











Dagens utsikt her jeg sitter med dataen i fanget.
Tven er kommet opp på veggen.
Stygg 15cm avstand fra tv/sminke-bordet mot veggen kom plutselig VELDIG godt tilsyne.
En smart pappaRottefinn kom på å ta av beina og sette hele saken opp på
en gammel kassse. Støttet opp på en billy hylle-hylle sagd i 2. Slik er nå bordet kommet
helt inntil pipeveggen. 1 fot-skrue må sages av, foreløpig godt polstret,
ellers står det nå mer stødig enn det noen sinne har gjort.
Med blant annet 25-kr`ers tullipaner fra tyrkeren på hjørnet og nydesignet koppevase
som pynt er vi blitt veldig fornøyde.

Pipeveggen/murveggen er forresten behandlet med den gammle marokanske teknikken
kalt tadelak.

14 comments:

  1. Kjempetrivelige bilder og deilige tulipaner!

    Dere er så gode på å finne kreative løsninger på en billig måte. Jeg d i g g e r selvfølgelig den nye koppestettevasen ;)

    ReplyDelete
  2. Nydelige bilder, og hjertebank-lampe delux!
    Vi har DVD- spiller oppi en skuff, og for å få luft har han boret to store hull bak..genialt;)

    ReplyDelete
  3. Så fin utsikt du har der du sitter:)

    ReplyDelete
  4. Så deilige bilder!!!
    Knallfint møbel! Og eeeelsker den lampa!:D
    *kjempeinspirert*
    Klem, Janni

    ReplyDelete
  5. herlige ting og møbel:) Flott murvegg i tadelak, aldri hørt om før:) Man lærer så lenge man lever:)

    klem Trine:)

    ReplyDelete
  6. Superfint. Og for en smart måte å tilpasse et gammelt møbel på.
    Likte veldig godt veggen i bakgrunnen også.
    Ha en fin kveld:-)

    ReplyDelete
  7. Så kult det ble! Nå fikk jeg også en god ide - Norgesglass som tulipanvase, så enkelt og så fint!

    Super kveld til deg!
    *Mollie*

    ReplyDelete
  8. Fine bilder, og gode ideer! Både tvbordet, vasen og smykketrærne under her. Me like:)

    Maya

    ReplyDelete
  9. Vakkrert, vakkert!
    Utrolig vakkert!

    ReplyDelete
  10. Anonymous3/03/2011

    Det er så god stemning på bloggen din, Mumsi! Fine bilder av fine og lure løsninger. Fin dag til dere!

    ReplyDelete
  11. Hm, hvorfor ble jeg anonym på innlegget over, tro? Har fått ny pc, og her skjer de merkeligste ting. Nuja, hilsen var fra Pafrika!

    ReplyDelete
  12. Dere har det så vakkert!

    ReplyDelete
  13. Du har så deilig stil, jeg blir bare glad av bildene jeg. Kjempeinspirasjon å komme hit altså:) Du er så sikker, det er herlig å se.
    Digger digger digger!
    Klem fra meg:)

    ReplyDelete
  14. Kjempefine bilder!! Du har en herlig miks! Jeg blir bare GLAD av bloggen din, ha en fortsatt supe uke :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!