March 04, 2011

New bag from Engulknapp.no





PappaRottefinn ble tvunget til å ta bilde av meg og min nye sekk!


Før jul var jeg så heldig å vinne en give away inne hos Fru.Fly. (Vet du ikke om henne, anbefalles hun å sjekkes ut. En av blogglandias mest estetiske og gjennomførte blogger!)  Et gavekort på 500 kr fra nettbutikken - En gul knapp var premien! De har så mye fint og flott der inne at det har vært veldig vanskelig å bestemme seg for hva jeg ønsket meg mest. Nu, endelig er valget tatt, og det måtte bli en klassisk okergul Fjellreven sekk ala 1978. En skikkelig fargebombe av en ryggsekk. I dag hilste jeg den velkommen her hos oss, hvilken lykke!

10 comments:

  1. Sekken var gul og kul.
    Men VAKREST var DU!!

    ReplyDelete
  2. Lekker sekk! Til å bli glad av. :)

    ReplyDelete
  3. Kule gule sekk:),
    kjempefint bilde:)
    Klem

    ReplyDelete
  4. Stilige bilder og kul sekk!

    ReplyDelete
  5. lekker sekk og nydelig jente:)
    Klem Trine:)

    ReplyDelete
  6. Så herlige bilder :)
    Fin sekk og fine du!
    Jammen en FLOTT premie.
    Ha en fin lørdag.
    Klem

    ReplyDelete
  7. For et bilde å bli glad av! Herlig :) Ha en fortryllende helg!

    ReplyDelete
  8. Tøff ryggsekk!
    Gratulerer!
    Forresten så er den uroen din helt nydelig!
    klem manu

    ReplyDelete
  9. herlig sjarmerende sekk og dame:)Gult er virkelig din farge:)

    Takk for gode ord og lykke ønskninger:)Det varmer!!

    Klem Linda:)

    ReplyDelete
  10. Flotte bilder av deg!! - OG fin sekk!

    Klem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!