March 06, 2011

The morning after



 
Akk, det livet, det livet..


16 comments:

  1. Koselige bilder :)Dette er jo livet ;)

    Kos deg denne søndagen :)
    klem fra Janne

    ReplyDelete
  2. Disse bildene kan jeg kjenne meg igjen i. :)

    ReplyDelete
  3. hihihi - jepp - DET er livet :)

    ReplyDelete
  4. Hehehe, jepp, slik er virkeligheta, herlig er den! ;)

    ReplyDelete
  5. Jepp det var kjent :o)

    Ha en fin fastelavens Søndag:o)

    ReplyDelete
  6. Hoho, kjenner meg såå godt igjen!
    Et minutts ryddighet, og så POFF! Totalt kaos igjen!!

    ReplyDelete
  7. Hi Hi Hi, sånn er det hos oss også:)
    Ha en fin søndag
    Klem

    ReplyDelete
  8. Interiørblogging på sitt beste :),
    Og slik eg likar det!

    ReplyDelete
  9. Herlig og ekte :)

    SÅNN er det :)

    ReplyDelete
  10. TAKK :) Så herlig å se at andre har det sånn som oss. Det skal jo leves, skal det ikke?

    og takk for sprayboks-tips i et innlegg for lenge siden. :)

    klem

    ReplyDelete
  11. håper det er greit at jeg linket til deg som en av mine favorittblogger.

    http://www.kk.no/864208/slik-faar-du-en-retro-makeover

    for det er du!!

    ReplyDelete
  12. Jepp, sånn er det! Herlige bilder:-D

    ReplyDelete
  13. Hehe kjenner til problemet! Jeg har ikke fått tatt bilder av kjøkkenet enda.. alltid rot der! ;)
    Skikkelig fint kjøkken dere har da. Jeg har sagt det før og sier det igjen: du har en egen evne og teft for detaljer.

    ReplyDelete
  14. Sånn er livet og det er herlig :)
    Å ha et ryddig kjøkken er tilnærmet umulig her, rekker ihvertfall ikke å ta bilder av det ;)
    Vi kan vel kalle det sjarmerende!
    Ha en god natt :)

    ReplyDelete
  15. Nydelig å se...hi,hi...this is the real life;) Ha en fin uke som kommer, klem fra Wilhelmine

    ReplyDelete
  16. Peter Kristoffersen3/07/2011

    Herlig! Sånt ser vi ikke i interiørmagasinene. Kun de perfekte bildene der barne løper uskarpt forbi, og teksten forteller om den fantastiske gjenstanden som ble funnet på et marked i Ulan Bator og bært hjem i ryggsekk. :-)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!